O společnosti

Vydavatelství Mladá fronta bylo založeno již v roce 1945 a v současné době se právem řadí mezi největší a nejúspěšnější vydavatelské domy v České republice. Své dobré jméno staví nejen na mnohaletých zkušenostech, ale hlavně na profesionalitě, odbornosti a dynamickém růstu. Tomu logicky odpovídá i pestré portfolio titulů, které vydává.

Vydavatelství Mladá fronta svoje produkty cíleně zaměřuje na široké spektrum čtenářů nejrůznějšího věku. Vydává časopisy pro nejmenší čtenáře, silné lifestylové magazíny a stejný důraz klade na odborné tituly, které profesionálně mapují oblast ekonomiky, marketingu, obchodu, gastronomie, zdravotnictví, stavebnictví a architektury. Vydavatelství Mladá fronta od roku 2007 vydává ekonomický deník E15, v roce 2012 začala vydávat ekonomický týdeník Euro a od roku 2013 zpravodajský týdeník v anglickém jazyce E15 weekly. Své dobré jméno a odborné renomé udržuje vydavatelství Mladá fronta i v široké nabídce knižní produkce od světové a české krásné literatury přes oblíbené dětské knihy až po oceňované encyklopedické projekty. V současné době mezi nejrychleji se rozvíjející projekty vydavatelství Mladá fronta patří divize Online, která posouvá do budoucnosti nejen informační portál www.mf.cz, ale i webové stránky vybraných tiskovin a další unikátní webové projekty. V roce 2010 byla založena nová divize Medical Services, která nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, a to za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Od roku 2011 vydavatelství nabízí elektronické časopisy a knihy pro iPad a Kindle. Od počátku června 2012 převzalo vydavatelství Mladá fronta vydavatelská práva k týdeníku Euro, eventové divizi Euro Setkání i ke všem ostatním produktům společnosti Euronews, a. s., která dosud týdeník Euro vydávala. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se tak rozrostlo o nejprodávanější a inzertně nejvýkonnější týdeník orientovaný na byznys a ekonomiku. Vydavatelství Mladá fronta akvizicí rozšiřuje své dosavadní portfolio ekonomických a zpravodajských médií. Vydavatelství Mladá fronta se velice úspěšně pohybuje i na trhu klientských titulů, kde pro své obchodní partnery v divizi Klientské tituly připravuje kvalitní firemní magazíny. Vydavatelství Mladá fronta organizuje pro většinu svých současných klientů a partnerů, pod značkou Mladá fronta Events & Congresses, specializované i společenské akce.

Vydavatelství Mladá fronta je logicky rozděleno do několika divizí: divize Euro E15, divize Časopisy, divize Online, divize Knihy, divize Medical Services, divize Klientských titulů a v zahraničí působí divize Versa Media (SK) a divize Versa Puls Media (RU). Ve vydavatelství Mladá fronta pracuje v současné době více než pět set zaměstnanců.

Cílem vydavatelství Mladá fronta je dynamický rozvoj, což v první řadě znamená efektivně pronikat do nových segmentů mediálního trhu a cílenou prací získávat do svého portfolia nové projekty a vedoucí postavení. Úkolem vydavatelství je produkovat za přijatelnou cenu kvalitní tituly, které osloví jasně definovanou skupinu čtenářů. Základní filozofií vydavatelství Mladá fronta je profesionální spolupráce s těmi nejpracovitějšími a nejkreativnějšími odborníky v novinářské a vydavatelské oblasti. Ani vynikající nápad se totiž neobejde bez nadšených profesionálů, kteří jsou schopni ho uskutečnit.

Mnohaleté zkušenosti z českého trhu dávají tušit, že další úspěšné projekty vydavatelství Mladá fronta na sebe nedají dlouho čekat. Vydavatelství Mladá fronta, díky profesionálnímu přístupu a odborné znalosti redakcí, dobré marketingové strategii, sehranosti prodejních týmů a skutečné znalosti potřeb čtenářů i inzerentů, dosahuje nejen vysokých prodejů, ale i skvělých obchodních výsledků.

Mf, Mladá fronta
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X