Výsledky výzkumu čtenosti týdeníku Mladá fronta Sedmička

Vydavatelství Mladá fronta a. s. začalo v polovině dubna letošního roku vydávat celostátní regionálně mutovaný týdeník Mladá fronta Sedmička. Po půlroce vydávání bezplatného multiregionálního týdeníku zjišťovala agentura Millward Brown výzkum povědomí a oblibu u čtenářů v celé České republice.

Týdeník Mladá fronta Sedmička vychází ve dvaačtyřiceti městech a v sedmadvaceti mutacích. Agentura Millward Brown realizovala celkem 5459 interview, aby zjistila všechny ukazatele. Dotazníky vyplňovali lidé ve věku od 15 až 70 let z měst a spádových menších obcí. Data z uskutečněného výzkumu tak odpovídala struktuře populace.

Výsledkem bylo zjištění, že týdeník znají čtyři obyvatelé z deseti (38 %). „V Česku zná titul celkem více než 1,5 milionu lidí. Od dubna si Sedmička získala téměř 700 tisíc čtenářů, přičemž více než polovina z nich jsou čtenáři pravidelní. Za svůj nejoblíbenější časopis považuje Sedmičku 234 tisíc čtenářů, tedy o něco víc než třetina. Na Sedmičce čtenáři velmi kladně hodnotí zpravodajství, které se týká jejich regionů a měst, ve kterých žijí. Kladně také hodnotí televizní program. V další řadě čtenáři oceňují křížovky a kulturní přehled. Vedle hodnocení obsahu Sedmičky čtenáři kladně vnímají i barevnost, grafiku a dostupnost zdarma,“ uvedla Dita Olchavová z agentury Millward Brown.

Mladá fronta Sedmička má 48 stran, vychází v nákladu 700 tisíc výtisků týdně. Distribuce týdeníku probíhá ve středu a ve čtvrtek.

927/489/sedmicka-graf.jpg

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X