Vyhlášení výsledků dvanáctého ročníku Agentury roku 2010

Praha, 15. března 2011 – Slavnostní předání cen v rámci soutěže Agentura roku 2010, kterou už po dvanácté vyhlašuje časopis o reklamě a médiích Strategie ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur (AKA), se uskuteční 31. března 2011 od 19 hodin v prostorách MeetFactory, Ke Sklárně 3213/15, Praha 5. Soutěž probíhá pod záštitou vydavatelského domu Mladá fronta a. s.

Soutěž Agentura roku je komplexní hodnocení mediálních a reklamních agentur, které se opírá o výsledky na domácích i zahraničních festivalech a soutěžích, o image agentury, tedy jak je agentura vnímána u odborné veřejnosti, a o výkonnost agentur, tedy rozsah produktových a značkových kampaní. Uvedené tři hodnocené kategorie mají stejnou relevanci pro celkové výsledky. Součet pořadí v každé kategorii určí finální pořadí nejúspěšnějších agentur roku 2010.

Průzkum provede společnost Millward Brown ve spolupráci se společností STEM/MARK.

Kategorie ocenění

  • Cena za úspěchy v soutěžích
  • Cena za nejlepší image
  • Skokan roku ´
  • Mediální agentura roku 2010 – 3. místo
  • Mediální agentura roku 2010 – 2. místo
  • Mediální agentura roku 2010 – 1. místo
  • Agentura roku 2010 – 3. místo
  • Agentura roku 2010 – 2. místo
  • Agentura roku 2010 – 1. místo

Celým galavečerem bude provázet již osvědčená moderátorská dvojice Michal Suchánek a Richard Genzer.

Při slavnostním ceremoniálu budou předány opět i ceny Best of Best, které vyhlašuje AKA s mediální podporou Strategie. Best of Best je každoročně vyhlašovaný žebříček nejlepších jednotlivců v oblasti kreativity na základě úspěchů, kterých dosáhla jejich práce na mezinárodních i domácích soutěžích v uplynulém roce.
Oceněny budou následující profese:

  • Copywriter
  • Art director
  • Kreativní tým
  • Kreativní ředitel
zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X