Mladá fronta Sedmička přichází s novým konceptem

Praha, 19. května 2011 - Vydavatelství Mladá fronta připravilo nový koncept multiregionálního týdeníku Mladá fronta Sedmička. Po dvou letech úspěšné existence týdeník přechází do kombinované distribuce a od 19. května 2011 je v prodeji v distribuční síti PNS za cenu 7 Kč. Mladá fronta Sedmička se tak stala nejlevnějším televizním týdeníkem v zemi.

K rozhodnutí vydavatelství Mladá fronta přejít do kombinované distribuce vedly dva důvody. Dostat se ke všem čtenářům a zvýšení důrazu na regionální žurnalistiku. Vysoký zájem o týdeník Mladá fronta Sedmička vedl k rychlému rozebrání celého nákladu 600 tisíc kusů v síti distribučních stojanů. Týdeník tak nebyl dostupný všem potenciálním čtenářům. Z výše uvedených důvodů přichystalo pro čtenáře vydavatelství Mladá fronta speciální nabídku. Od dnešního dne bude po celý týden možné koupit týdeník za sedm korun v novinových stáncích po celé ČR. V první fázi relaunche bude na stojanech nabízeno 400 tisíc kusů v rámci volné distribuce a 300 tisíc kusů bude v prodeji na stánku. Ve stojanech zdarma zůstává Mladá fronta Sedmička s regionálním zpravodajstvím bez televizního programu a s nižším počtem stránek. Model kombinované distribuce je efektivní a v Česku ojedinělý, využívá ho pouze vydavatelství Mladá fronta.
Zároveň Mladá fronta Sedmička přichází s novým redakčním konceptem. V týdeníku za sedm korun na stánku dostanou čtenáři nejen své oblíbené čtení z města, ale i rozšířenou společenskou sekci s nejaktuálnějším TV programem na trhu, rozhovor se zajímavou osobností, téma pro celou rodinu, recepty českých celebrit, ale i tip na výlet, na novou knihu z vydavatelství Mladá fronta, křížovky a věštírnu. Nový koncept multiregionálního týdeníku Mladá fronta Sedmička podpoří rozsáhlá televizní, rozhlasová a printová marketingová kampaň. V Česku je podle aktuálního výzkumu čtenosti více, jak půl milionu čtenářů týdeníku Mladá fronta Sedmička.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X