Radikálně nová Strategie z vydavatelství Mladá fronta a.s.

Ve Strategii se změnila jak grafická úprava, tak i řazení rubrik, formát a logo magazínu. Novou podobu navrhl ateliér Leonardo, který zvítězil ve dvoukolovém výběrovém řízení, v němž vydavatelství Mladá fronta a.s. oslovilo víc než 20 grafických studií. „Jsem rád, že jsme se nedrželi při zdi a dokázali dotáhnout do konce velmi odvážný projekt,“ komentoval radikální změnu podoby Strategie ředitel divize B2B titulů Mladé fronty a.s. Michael Dědeček. „Jednou z nejpočetnějších skupin našich čtenářů jsou lidé z reklamy, kreativci, nekonformní osobnosti. Časopis, který je určen jim, by měl tuhle skutečnost odrážet nejen svým obsahem, ale i tím, jak vypadá,“ dodal šéfredaktor titulu Václav Sochor.

První číslo v nové podobě, které vyšlo v pondělí 12. ledna 2009, bylo opatřeno originálním přebalem upozorňujícím na novou podobu Strategie.

985/489/str2.jpg

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X