Vydavatelství Mladá fronta navýšilo příjmy z display reklamy

Praha, 14. června 2011 – Vydavatelství Mladá fronta v divizi Online uskutečnilo v loňském roce několik významných akvizic a výrazně tak posílilo v rámci internetového trhu v ČR. V rámci meziročního sledování výdajů v internetové display reklamě v ČR vydavatelství Mladá fronta jako jediné zaznamenalo skokový nárůst. Divize Online dokázala navýšit příjmy z display reklamy na svých webech ve srovnání se stejným obdobím v roce 2010 o 92%.

Celkově deklarované výdaje do internetové display reklamy na českém internetu v rámci jednotlivých měsíců v počátku roku mírně stoupaly. Vývoj v Top 5 skupin médií podle AdMonitoringu není jednoznačný. Některé mírně klesají (Centrum Holdings, MAFRA), některé mírně narůstají (Seznam, Ringier) a Mladé frontě se podařil nárůst skokový.

Vydavatelství Mladá fronta ve spolupráci s finančními partnery restrukturalizovalo před rokem společnost CPress Media a spravuje tak například oceňované weby Živě.cz, MobilMania.cz a zajišťuje prodej inzerce. Mezi zajímavé akvizice patřil například nákup webů F1sport.cz, MotoGPsport.cz a v tomto trendu bude divize Online stále pokračovat.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X