Vydavatelství Mladá fronta dominuje trhu časopisů

Praha, 25. srpna 2011 - I přes celkový pokles objemu inzerce časopisů v prvním pololetí letošního roku si vydavatelství Mladá fronta udrželo první příčku a je v hrubých inzertních příjmech nejsilnějším hráčem v segmentu časopisů.

Výsledky vyplývají z monitoringu inzertních příjmů za období leden–červen 2011, které zveřejnila společnost Kantar Media. Podle jejích informací získalo vydavatelství Mladá fronta v ceníkových cenách inzerce v daném období přes 458 milionů Kč. Na druhém místě se i přes pokles inzerce o 19 procent umístilo vydavatelství Bauer Media s 352 mil. Kč a třetí příčku s velkým odstupem drží Ringier Axel Springer CZ s 321 miliony Kč hrubého inzertního příjmu. Celkově se trh časopisů z hlediska inzerce ve srovnání s 1. pololetím roku 2010 propadl téměř o 7 procent ze 4,218 mld. Kč na 3,934 mld. Kč.
Vydavatelství Mladá fronta se v období 1–6/2011 dařilo i z hlediska jednotlivých časopisů. Týdeník Mladá fronta Sedmička je s inzertním příjmem přes 137 mil. Kč v čele skupiny programových a zábavných časopisů, měsíčník Maminka je s 50 miliony Kč hrubého inzertního příjmu v čele skupiny časopisů pro rodiče, měsíčník ForMen s 31 mil. Kč dominuje skupině lifestylových časopisů pro muže a měsíčník Lidé a Země je s 22 mil. Kč inzertního příjmu v čele cestovatelských časopisů. Velmi úspěšný byl v 1. pololetí letošního roku měsíčník Dieta, který s 25 miliony Kč hrubého inzertního příjmu bezkonkurenčně dominuje časopisům o zdraví, těsně následovaná měsíčníkem Moje zdraví, který měl inzertní příjem přes 24 milionů Kč.

113/832/1-tabulka_spol.jpg

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X