Vydavatelství Mladá fronta a měsíčník Strategie pořádají konferenci

Praha, 12. září 2011 – Připravovaná konference VIZE 2012–2021 s podtitulem Perspektivy médií a reklamy za rok a za 10 let, kterou pořádá vydavatelství Mladá fronta a odborný měsíčník Strategie, se bude konat 25. října 2011 v pražském hotelu Clarion Congress Hotel Prague. Jednodenní konference je zaměřena na budoucnost médií a je rozdělena do tří programových bloků – tradiční média v roce 2012 a v příštím desetiletí, tradiční reklamní formáty a mediální trh a digitální média.

Ve třech specializovaných panelech se tak prolnou hlavní mediální formáty s klasickými i netradičními formami marketingu, a to nejen ve vztahu k momentálnímu dění, ale především k perspektivám příštího desetiletí. Účastníci konference si některé technologické novinky a aplikace, které trendy dalšího vývoje spoluurčují, budou moci kreativní formou vyzkoušet.

Pozvaní přední odborníci v oblasti klasických formátů médií, reklamy, marketingu i on-line forem komunikace budou na konferenci odpovídat na aktuální mediální otázky. V příspěvcích, které na konferenci zazní, se bude především tematizovat, zda elektronická média budou dále posilovat na úkor tištěných, jak se na rozložení sil projeví invaze tabletů, čteček a smartphonů, jaký je skutečný potenciál sociálních sítí a které marketingové strategie si s nimi nejlépe rozumí. Konferenci bude moderovat Nora Fridrichová, moderátorka pořadu České televize 168 hodin.

PROGRAM KONFERENCE VIZE 2012–2021 Perspektivy médií a reklamy za rok a za 10 let

PANEL 1: Tradiční média v roce 2012 a v příštím desetiletí (Klasické formy médií)

• Pavel Zima – Seznam.cz, Internetové zpravodajství a změny v preferencích čtenářů

• Petr Dvořák – nový generální ředitel ČT, Televize jako preferovaný formát současnosti

• Erik Tabery – šéfredaktor týdeníku Respekt, Má seriozní žurnalistika šanci na přežití?

• Tomáš Skřivánek - ředitel divize E15, šéfredaktor deníku Mladá fronta E15, vydavatelství Mladá fronta, role ekonomického zpravodajství, Tištěná média a digitální kanály: kdy se ze spojenců stanou soupeři na život a na smrt?

PANEL 2: Zůstanou tradiční reklamní formáty tahounem mediálního trhu? (Klasické ATL reklamní formáty)

• Petr Topinka – generální ředitel Mark/BBDO, Agentura v reklamním byznysu - kreativa nebo jen tradiční pohled na věc?

• Martin Jaroš – marketingový ředitel T-Mobile, Propojení tradičních forem reklamy s novými formáty

• Alexandra Poláková – marketingová ředitelka Allegro Group CZ, Kdy je kreativní zpracování reklamních formátů konkurenční výhodou a kdy z pohledu zadavatele zastiňuje produkt? Zkušenosti největšího obchodního portálu Aukro.cz s kreativním zpracováním komunikačních kampaní.

• Tomáš Hrivnák – partner, agentura Idealisti, Zdroje legitimity marketingu jako univerzálního systému zprostředkování v našem západním světě

PANEL 3: Nová média, Public Relations a reklama pod čarou (BTL reklamní formáty, digitální média, Public Relations a marketing)

• Petr Bednář - ředitel divize Online, vydavatelství Mladá fronta, Expanze médií do tabletů a čteček. Možné přístupy, příklady a zkušenosti. Možnosti komerčního využití

• Josef Šlérka – vedoucí vývoje v Ataxo Interactive, vedoucí Studia nových médií na FF UK, Věk sociálních sítí nastal: Facebook, Twitter nebo Google+?

• Zdeněk Strnad – redaktor ČRo-Rádio Česko, Digitální marketing, sociální sítě a tradiční rozhlasové formáty

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X