Měsíčník Strategie z vydavatelství Mladá fronta má novou podobu

Praha, 3. listopadu 2011 – Měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci Strategie, který vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu, zásadně změnil od říjnového čísla 2011 svoji vizuální a obsahovou podobu.

Nová koncepce Strategie byla poprvé oficiálně představena 25. října 2011 na odborné konferenci VIZE 2012–2021, kterou vydavatelství Mladá fronta a uvedený měsíčník organizoval. „Nová grafika sází na lepší orientaci v textech, nové rubriky nabízejí více názorů, analýz a trendů a hlavně dávají prostor zajímavým lidem z oboru,“ představil relaunch Strategie šéfredaktor Miroslav Honsů.

Spolu s novou grafickou podobou změnil nejstarší český časopis o reklamě a médiích i své logo, které nyní více koresponduje s příklonem ke střízlivému, věcnému a analytickému pojetí odborné žurnalistiky. Po obsahové stránce přináší Strategie svým čtenářům informace o dění v marketingu firem, informace o nových kampaních a akcích v TV, tisku, out of home médiích, rádiích a na internetu a také v sales promotion a 3D reklamě, direct marketingu, výstavnictví a public relations.

Podrobný pohled na jednotlivé obory nabízí Strategie mimo jiné ve více než 30 tematických speciálech a samostatných odborných přílohách. Pravidelnou součástí měsíčníku jsou přehledy největších zadavatelů reklamy v médiích, přehledy sledovanosti TV i čtenosti, nákladů a inzerce u tištěných titulů. Strategie také přináší informace z oblasti TV produkce a postprodukce, grafických, designérských a tiskových služeb a signmakingu. Jako přílohy Strategie jsou vydávány specializované odborné magazíny SGastro (magazín pro profesionály z oboru gastronomie a hotelnictví) a SRetail (magazín o zboží, prodeji a obchodu).

Strategie je titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Strategie je charakterizována jako komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelná.

Od roku 1999 vyhlašuje magazín Strategie každoročně soutěž Agentura roku – pořadí nejlepších reklamních a mediálních agentur.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X