Týdeník Mladá fronta Sedmička přichází s novým distribučním modelem

Praha 25. ledna 2012 – Týdeník Mladá fronta Sedmička z vydavatelství Mladá fronta přichází s novým distribučním modelem. V rámci distribuce zdarma jsou od nového roku vytvořena tzv. super místa, kde je garance vždy zásobeného stojanu uvedeného titulu. Nová koncepce tak vychází vstříc požadavkům čtenářů, kteří si týdeník oblíbili a pravidelně jej ve stojanech vyhledávají.

Od ledna letošního roku se modifikuje distribuční síť pro zdarma distribuovaný týdeník Mladá fronta Sedmička. Vydavatelství Mladá fronta upravilo – pro co nejlepší zajištění distribuce týdeníku – v každém městě distribuční místa. Vznikla tzv. super místa, kde je náklad týdeníku navýšen tak, aby se čtenáři ke svému týdeníku snadno dostali. Ostatní místa distribuce jsou pravidelně vyhodnocována a upravována, aby co nejlépe vyhovovala potřebám čtenářů. Dále se v jednotlivých městech od ledna realizuje pravidelná kamelotáž týdeníku. Jedná se o další požadavek čtenářů na zlepšení distribuce. Kamelotáž probíhá ráno a v odpoledních hodinách, a tak se k týdeníku Mladá fronta Sedmička opět dostane širší množství zájemců. V Praze je tak například vytvořeno šest distribučních super míst.
Týdeník Mladá fronta Sedmička zdarma vychází v řadě českých a moravských měst. Na rozdíl od placeného týdeníku se zaměřuje především na informace z regionů. Čtenáři ho naleznou v červených stojanech. Ty se v ulicích poprvé objevily na začátku roku 2009. Týdeník Mladá fronta Sedmička vychází ve třinácti krajských mutacích. Na předních stranách čtenář najde regionální publicistiku, uprostřed celostátní materiály (rozhovory, reportáže, zajímavosti), noviny pak uzavírá přehledný televizní program na celý týden. Rozšířená verze týdeníku je v prodeji za 7 Kč a je ve všech novinových stáncích každý čtvrtek.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X