Vydavatelství Mladá fronta připravilo časopis Strategie pro tablety Apple iPad

Praha 3. dubna 2012 – Odborný měsíčník Strategie připravil pilotní číslo své verze pro tablety Apple iPad, které je nyní zdarma ke stažení v AppStore. Verze pro iPad je oproti tištěné Strategii obohacena o množství interaktivních funkcí.

Časopis Strategie, nejstarší český časopis o médiích, reklamě a marketingové komunikaci, vychází na iPadu. „V tuto chvíli čtenářům nabízíme zdarma ukázkové číslo, které je méně rozsáhlé než tištěná Strategie. Další vydání přijde v průběhu dubna, a to už bude z pohledu čtenáře kompletní,“ vysvětluje šéfredaktor Strategie Miroslav Honsů. Nejviditelnějším rozšířením obsahu jsou reklamní spoty, další fotografie a prolinkování na internetové stránky. Aplikace je ke stažení zdarma, samotné vydání Strategie bude podobně jako ostatní časopisy vydavatelství Mladá fronta stát 2,39 eura. Pro pravidelné zájemce o časopis je připraveno automaticky obnovované měsíční, čtvrtletní a roční cenově výhodné předplatné. Časopis Strategie rozšířil řadu časopisů vydavatelství Mladá fronta vydávaných pro Apple iPad: Computer, ForMen, F.O.O.D., Lidé a Země a Sluníčko. Všechny časopisy pro Apple iPad jsou připraveny s ohledem na široké možnosti tabletových počítačů. Nejedná se tedy pouze o podobu papírového vydání ve formátu PDF, ale o zcela originální multimediální a interaktivní časopisy. Všechny časopisy lze vyhledat přímo v Apple iPadu pomocí aplikace AppStore. Příslušné aplikace jsou zdarma a také zdarma nabízejí ukázkové číslo.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X