Úspěch vydavatelství Mladá fronta na Internet Advertising Conference 2012

Praha 13. dubna 212 - Internet Advertising Conference je nejvýznamnější odbornou konferencí o internetové reklamě. Hlavním partnerem pátého ročníku, který se uskutečnil 12. dubna 2012 v pražském hotelu Clarion, bylo vydavatelství Mladá fronta. Přítomnost vydavatelství byla viditelná i na méně obvyklých místech konference.

Program konference, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), se pravidelně zaměřuje nejen na standardní internetovou reklamu, ale i všechny formy komunikace s ní související, jako je například reklama v mobilních zařízeních, na sociálních sítích apod. Letos se konference zúčastnilo zhruba 500 účastníků zastupujících především média, reklamní a mediální agentury a marketingová oddělení firem. Jako jeden z přednášejících vystoupil ředitel Online divize vydavatelství Mladá fronta Petr Bednář. Jeho téma „Jak se skupuje český internet“ vycházelo z praktických zkušeností vydavatelství, které během posledních tří let realizovalo osm akvizic. Vydavatelství Mladá fronta se na konferenci prezentovalo mnoha dalšími způsoby. Kromě standardní distribuce letáků, umístění roll-up bannerů a dalších formátů byla zvolena i netradiční forma promotion.
Weby Autorevue.cz a F1Sport.cz prezentovala velkoplošná autodráha umístěná ve foyer hotelu. Účastníci konference mohli soutěžit mezi sebou o nejrychlejší čas jízdy. Motivací byla možnost výhry v podobě motoristického adrenalinového zážitku. Během coffee breaků a doby oběda se v podobě rautových kartiček připomínaly weby Recepty.cz, Fitweb.cz a E15.cz. Sdělení na nich se vztahovala ke konkrétním situacím. Například u rautových stolů si tak mohli účastníci přečíst, že „Kalorie z dezertu spálíte na www.Fitweb.cz“. Aktuální polední menu uváděl na kartičkách web Recepty.cz. I prezentace dalších webů se odvíjela od jejich charakteru, takže například cedule v květináčích okrasných rostlin ve foyer hotelu nesla sdělení: „Jak zalévat tuto květinu, se dozvíte na webu Abecedazahrady.cz.“ Stejně tak odkaz na web Dáma.cz a seznámení se se způsoby líčení byl umístěn na zrcadlech dámských toalet v podobě samolepek. V prostorách hotelu se nacházely také samolepky ve tvaru iPadů a iPhonů s informacemi o aplikacích vydavatelství a možnosti umístit v nich reklamní sdělení. Výběr místa a text na samolepkách: „I na toto místo je možné doručit reklamní sdělení“ vytvářely dvojsmyslnost komunikace. Další samolepky umístěné na jezdících schodech hotelu využívaly efekt stoupání, a tak se účastníci konference mohli během jízdy seznámit s postupnými nárůsty návštěvnosti webů vydavatelství od doby založení Online divize až do současnosti. Nechyběla ani promotion v mobilních zařízeních, konkrétně v iPadu. Informace o Online divizi vydavatelství Mladá fronta, vývoji návštěvnosti konkrétních webů, reference od inzerentů a další obsah včetně programu konference obsahovala speciálně vytvořená rubrika aplikace E15.cz nazvaná IAC 2012.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X