VIZE 2013 – Odborný časopis Strategie zve na konferenci o perspektivách médií, reklamy a PR

Praha 15. října 2012 - Konference VIZE 2013, kterou pořádá vydavatelství Mladá fronta, její divize EURO E15 a časopis Strategie, poskytne přehledný návod, jak se na komunikační mapě pohybovat. Účastníci konference upozorní na skryté příležitosti i na varovné signály, které se v digitálním chaosu ztrácejí. Konference se koná ve středu 17. října 2012 od 9 hodin v JURYS INN HOTEL PRAGUE, Sokolovská 204/11, Praha 8.

Média, marketing a public relations tvoří stále složitější spleť vzájemných vztahů. Vydavatelé, agentury a firmy dohromady generují ohromné množství obsahu a zároveň pravidel k jeho použití. Obchodní modely pracují s novými technologiemi, atakují sociální sítě. Rozum velí spojovat se – ale s kým? A také komunikovat – ale o čem?
Celodenní konference v pražském hotelu JURYS INN HOTEL PRAGUE věnuje prostor skutečným profesionálům, zástupcům médií, reklamy, marketingu a public relations a především vynikajícím řečníkům v následujících třech panelech. Konferenci bude moderovat Jakub Železný.

• Proměny mediální scény pohledem sdělovacích prostředků

Vyplácí se vydavatelům tvorba kvalitního obsahu? A má být takový obsah placený? Obstojí tradiční média ve světě mnoha obrazovek?

• Logika reklamy – životaschopnost reklamních formátů

Proč je čas vykročit ze stínu billboardů? Zadavatelé versus agentury – porozumění nebo ring volný? Co ohrožuje český mediální trh? Proč (ne)věřit sociálním sítím? A jak spolehlivě zkazit dobrou digitální kampaň?

• Kdo nepotřebuje public relations, ať zvedne ruku

Nahradí public relations klasickou žurnalistiku? Lobbismus na britský a český způsob. Proč se PR neobejde bez médií? A obejdou se média bez PR?

Bližší informace o konferenci naleznete zde: http://strategie.e15.cz/konference/

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X