Vydavatelství Mladá fronta posílilo v čtenosti všech časopiseckých titulů

Praha 28. listopadu 2012 – Průzkum čtenosti Media Projekt, který provádí agentura Median a GFK, vydal aktuální výsledky čtenosti tištěných titulů v České republice. Výsledky mapují období od 1. dubna 2012 do 30. září 2012, kdy bylo dotazováno celkem 12 563 náhodně vybraných respondentů z celé České republiky. Z výsledků vyplývá, že všechny časopisecké tituly vydavatelství Mladá fronta v čtenosti významně posílily.

V rámci výzkumu jsou sledované tituly rozděleny do jednotlivých segmentů, v němž jsou mezi sebou porovnávány. V segmentu titulů životního stylu pro muže vzrostla čtenost časopisu ForMen o 6%. V segmentu titulů životního stylu pro ženy v meziroční změně výrazně posílil časopis Dieta, a to o 19%, čtenost časopisu Moje psychologie vzrostla dokonce o 34%. Meziroční nárůst čtenosti zaznamenal v segmentu IT titulů časopis Computer o 22%. V segmentu titulů o bydlení posílil meziročně také časopis Bydlení Stavby Reality o 24%. Silný nárůst zaznamenal i časopis Lidé a Země, který za poslední rok posílil o 32% a opět se udržel v konkurenci titulů o cestování na prvním místě čtenosti. V meziprojektové změně (čtvrtletní srovnání) v segmentu titulů určeným péči o dítě rovněž posílil i časopis Maminka o 5%. Nejvyšší nárůst v meziprojektové změně má časopis Moje zdraví, a to o 15%.
Úspěchy u čtenářů zaznamenaly i odborné tituly. Týdeník Euro v meziprojektové změně čtenářsky posílil o 21% a časopis Právo & Byznys dokonce o 34%.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X