Vydavatelství Mladá fronta posiluje v multimédiích

Praha 11. března 2013 – Mladá fronta rozšiřuje své aktivity v televizním byznysu. Vydavatelství nově přebírá vysílání TV Metropol.

Programová skladba TV Metropol zůstane zachována a bude se nadále zaměřovat na zpravodajství, publicistiku a dokumentární pořady. Vydavatelství Mladá fronta již zahájilo výrobu nových pořadů a diváci se s nimi budou moct seznámit v nejbližších dnech. Změny podpoří i kompletní marketingová kampaň a speciální promoakce.

Vydavatelství Mladá fronta tedy nyní oslovuje již přes pět milionů obyvatel ČR. Signál Televize Metropol pokrývá celou Prahu a 65 procent Středočeského kraje, celkem tedy až 2 148 000 obyvatel ČR.

Vydavatelství Mladá fronta v současné době působí napříč všemi mediatypy a pokrývá všechny cílové skupiny od lifestylových titulů přes zpravodajské a odborné tituly až nově po masová média. Po předloňském velmi úspěšném vstupu na trh s digitálními médii se vydavatelství Mladá fronta rozhodlo budovat a rozvíjet nové formáty. Synergie dosavadních zkušeností přinese nové možnosti komunikace s televizními diváky a obchodními partnery. „Pracujeme s těmi nejlepšími odborníky v řadě segmentů. To samo o sobě dává velmi dobrý základ k dalšímu rozvoji televizní stanice,“ řekl generální ředitel vydavatelství David Hurta.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X