Vydavatelství Mladá fronta přichází s relaunchem časopisu F.O.O.D.

Praha 22. dubna 2013 – Vydavatelství Mladá fronta a její divize Časopisy přichází na tiskový trh s novou podobou časopisu o jídle a vaření F.O.O.D. Měsíčník zaměřený na informace z oblasti kulinářství a gastronomie se nyní stává praktickým průvodcem pro každého, kdo rád vaří s nápadem, jednoduše a z dostupných čerstvých potravin.

Kromě toho, že má nový F.O.O.D. modernější a svěží design, přináší i více receptů ze snadno dostupných ingrediencí. A právě cenová i časová dostupnost je jednou z klíčových otázek celé proměny. „Za pár minut vykouzlíte jednoduchá a přesto velmi chutná jídla ze surovin, které jsou běžně k dostání. Zároveň ale nezapomínáme ani na tradiční českou kuchyni,“ říká nová šéfredaktorka Jana Vašáková a dodává: „Protože jídlo lidi sbližuje, zařadili jsme do časopisu nově i rubriku F.O.O.D. doma, kde najdete jak rychlé večeře pro své nejbližší na všední dny, tak náročnější menu na víkend či inspiraci na brunch s přáteli. Nechybí ani vaření s dětmi, které v kuchyni velmi rády pomáhají.“ Další hlavní sekce časopisu tvoří F.O.O.D. sezona, jež reaguje na sezónní a lokální nabídku, rubrika F.O.O.D. jak na to... aneb škola vaření a F.O.O.D. bedecker, kde čtenáři najdou recepty na oblíbené zahraniční kuchyně, ale i tipy na dobré restaurace doma i v cizině.
„Důležitou vlastností nového F.O.O.D.u je interaktivita – chceme kolem něj vybudovat velkou komunitu, protože jídlo je jedním z témat, které lidé rádi sdílí. Proto se chystáme časopis F.O.O.D. více propojit s našimi stránkami recepty.cz s návštěvností přes 600 000 měsíčně,“ říká ředitelka lifestylových časopisů Mladé fronty Lada Rudovská s tím, že zatím je do časopisu zařazena rubrika Duel, v níž se střetnou dva odborníci nad jedním tématem (tentokrát rajská omáčka) a čtenáři mají možnost na receptech.cz hlasovat pro vítěze. „Do budoucna ale chystáme masívnější propojení, například soutěže pro čtenáře, videa s oblíbenými recepty, redakční blogy nebo školu vaření. A logickým vyústěním je i pořad o vaření na TV Metropol,“ doplňuje Lada Rudovská.

Cílovou skupinu titulu tvoří především čtenářky od 20 do 55 let, socioekonomická klasifikace A + B + C. Šéfredaktorkou je od dubna 2013 Jana Vašáková. Relaunch časopisu podpoří rozsáhlá marketingová kampaň s claimem Nový F.O.O.D. – časopis plný receptů. Kampaň tvoří cross promo v tištěných titulech, bannerech na webech a Facebooku vydavatelství Mladá fronta. Informace se objeví také v metrovisionu, rádiových a televizních sponzoringových spotech. Připravena je i billboardová kampaň a využití CLV ploch u trafik. Zajištěna je také přednostní pozice v trafikách, kterou zde doplní aktivní nabízení časopisu. V novém čísle bude tematický příbalový dárek, a to formička na muffiny. Standardně bude mít časopis F.O.O.D. 132 stran, náklad 50 000 kusů, cena zůstává stejná 29 korun.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X