Vyhlášení výsledků čtrnáctého ročníku soutěže Agentura roku 2012

Praha 22. dubna 2013 – Slavnostní předání cen v rámci čtrnáctého ročníku soutěže Agentura roku 2012, kterou nově pořádá eventová agentura Blue Events ve spolupráci s časopisem o reklamě a médiích Strategie a s Asociací komunikačních agentur (AKA), se uskuteční 14. května 2013 od 18 hodin v prostorách Paláce Žofín, Praha. Soutěž probíhá pod záštitou vydavatelského domu Mladá fronta a. s.

Agentura roku je slavnostní večer, na kterém se vyhlašuje pořadí nejlepších reklamních a mediálních agentur za uplynulý kalendářní rok. Na sestavení obou žebříčků a pořádání večera spolupracuje s časopisem Strategie Asociace komunikačních agentur (AKA). Hlavním cílem soutěže byla a je medializace reklamních agentur a vystoupení z anonymity reklamních kampaní.

Ocenění Agentura roku se uděluje v těchto kategoriích:

* Cena za úspěchy v soutěži
* Cena za nejlepší image
* Skokan roku
* Cena redakce Strategie
* Mediální Agentura roku
* Agentura roku – absolutní vítěz

Agenturou roku se stane ta reklamní agentura, která nasbírá nejvíce bodů z mezinárodních a tuzemských soutěží kreativity a efektivity reklamy, za výkonnost, která se odvíjí od loňských klientů agentury a jejich investic do reklamy, a také za výzkum mezi odbornou veřejností (image). Průzkum tradičně provede společnost Millward Brown ve spolupráci se společností STEM/MARK. Při slavnostním ceremoniálu budou předány i ceny „Best of Best“, které vyhlašuje AKA. Oceněny budou následující pozice: „Copywriter“, „Artdirector“, „Kreativní tým“, „Kreativní ředitel“.

Vyhlášení výsledků soutěže Agentura roku 2012 se uskuteční po celodenním odborném kongresu Marketing Management, který zde představí kreativní kampaně předních světových i tuzemských firem.

Více informací o soutěži a kongresu naleznete také na www.agenturaroku.cz

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X