Měsíčník Strategie z vydavatelství Mladá fronta s novým šéfem

Praha 3. dubna 2013 - Novou posilou vydavatelství Mladá fronta a. s. se stal Radek Polák, 2. května 2013 nastoupil na pozici šéfredaktora odborného měsíčníku Strategie.

Radek Polák (42) působil od roku 1998 v oblasti Public Relations, kde postupně vystřídal několik profesních pozic v rámci managementu. Radek Polák naposledy působil v agentuře Megafon PR s.r.o., kde zastával pozici Managing Partnera. Předtím byl například ředitelem strategického marketingu a PR ve společnosti Sekyra Group či PR Managerem v agentuře AMI Communications. Ve vedení redakce vystřídal Miroslava Honsů, který odešel po vzájemné dohodě. Cílem Radka Poláka a jeho týmu bude zvýšit prestiž měsíčníku Strategie na trhu a vypořádat se s výzvami v souvislosti s nástupem nových médií.

Měsíčník Strategie je od loňského roku součástí divize ekonomické divize Euro E15, kam patří vedle deníku Mladá fronta E15 a týdeníku Euro také odborné tituly B2B, jako časopisy Profit, Obchod & Finance a Právo & Byznys.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X