Magazín ForMen z vydavatelství Mladá fronta změnil formát

Praha 12. července 2013 – Vydavatelství Mladá fronta a jeho divize Časopisy přichází na tiskový trh s novou podobou magazínu ForMen, který má podtitul Časopis jen pro muže. Exkluzivní měsíčník, jenž je zaměřen na informace pro náročného čtenáře a přináší zajímavé čtení o životním stylu, rady z oblasti gastronomie, módní inspiraci na originálních fashion stránkách, nyní prošel formálními změnami a redesignem.

V rámci změny formátu (208 x 275 mm) došlo i k největšímu redesignu celého časopisu za celé dlouhé roky jeho existence na českém trhu. Na základě zkušenosti z výroby iPad verze magazínu ForMen a na základě reakcí od čtenářů a klientů redakce přizpůsobila grafiku dynamice doby.

Na stránkách časopisu je nyní více redakčních tipů (čtenáři teď získávají mnohem více informací), texty jsou přehledněji členěny (přispívá to čtenářskému pohodlí a lepší orientaci v textu i při přerušovaném čtení), je kladen větší důraz na propojování fotek do vizuálních příběhů (vizuální příběhy jsou další komunikační kanály, které čtenář získává), a to vše při zachování kvality textů a atraktivity témat. „ForMen upravil formát, protože v průběhu let se změnilo chování a návyky jeho čtenářů. Větší formát byl pro ně limitující při manipulaci a muži při průzkumu volili pohodlnější formát před velikostí,“ řekl René Decastelo, šéfredaktor magazínu ForMen.

K výrazným obsahovým změnám nedošlo. Redakcí časopisu byla zhodnocena i atraktivita jednotlivých článků za uplynulé tři roky, a to v rámci dotazování u profilových čtenářů. Výsledky výzkumu se objeví v rámci edičního plánu pro následujících deset čísel. Pro čtenáře budou i nadále připravovány monotematické speciály.

Jako bonus na léto byla vytvořena cestovní verze časopisu ForMen. Cestovní verze není ochuzena ani o jednu stránku z plné verze a mnohem lépe se dá umístit do příručního zavazadla na palubu letadla. Cena cestovní verze časopisu je 49 Kč.

S novou podobou časopis ForMen získává i nové čtenáře, které oslovujeme kromě sociálních sítí a internetu také pomocí cílené kampaně, a to nejen v produktech vydavatelství Mladá fronta. Marketingová bannerová kampaň je zaměřena především na weby. Autoinzerce je směrována do tištěných titulů a do iPadových verzí časopisů vydavatelství Mladá fronta. Televizní spot aktuálně běží v TV Metropol.

Časopis ForMen změnil cenu na 69 Kč.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X