Metropol TV představuje novou kampaň Praha letí

Praha 27. srpna 2013 – Metropol TV představuje imagovou podzimní reklamní kampaň Praha letí, která bude spuštěna od 1. září 2013. Kampaň bude nasazena současně se zahájením nového programového schématu a bude prezentována ve všech mediatypech, především pak v segmentu printu a on-line.

„Při kreativním konceptu kampaně jsme vycházeli ze základní myšlenky: televize Metropol TV je pražská televize, která je o Praze a je pro Prahu a její obyvatele. Praha je jedinečným místem pro život, je středem dění a rozvíjejícím se centrem kultury. Praha, jednoduše symbolicky vyjádřeno, letí,“ řekl Karel Polcar, ředitel společnosti MF TV s. r. o.

Nová imagová kampaň byla vytvořena in house. Autory kampaně jsou Jiří Haramul a Ludvík Franc. „Jsme televize a každý den pracujeme s pohyblivými obrázky, proto i vizuální pojetí kampaně pracuje s pohybem. On-air část kampaně představuje naše moderátory a pořady televize Metropol TV. V off-air části kampaně, kde je základem OOH kampaň, jsou použity výrazné vizuály Prahy, kterým dominují naši moderátoři vznášející se nad jednotlivými typickými místy metropole. Tato část kampaně se pak prolíná do dalších mediatypů,“ řekl Jiří Haramul, vedoucí marketingu Metropol TV.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X