Podnikatelský magazín Profit z vydavatelství Mladá fronta má novou podobu

Praha 16. září 2013 – Magazín pro malé a střední podnikání Profit z vydavatelství Mladá fronta vychází ve dvojnásobném rozsahu a s upravenou distribucí.

Vydavatelství Mladá fronta modernizuje nejstarší tuzemský titul věnovaný ekonomice a podnikání, děje se tak rok po jeho převzetí. Titul vycházející od roku 1990, který byl doposud přílohou deníku Mladá fronta E15, se vrací do volného prodeje. Hlavním tématem zářijového čísla je problém špatného pokrytí 3G signálem pro využívání mobilního internetu, což znamená pro české podnikatele velkou konkurenční nevýhodu.

Měsíčník Profit přináší čtenářům řadu nových témat a nové členění. Příkladem je rubrika Restart. Vypráví příběhy podnikatelů, kteří na své cestě prožili kritické chvíle. Do rubriky Očima podnikatele redakce připravuje osobité pohledy zajímavých lidí na události, které oni sami považují za důležité. Na základě zkušeností s potřebami podnikatelů Profit nabídne i více stránek věnovaných problematice práva.

Vydavatelství Mladá fronta rovněž rozšířilo seznam distribučních míst, na kterých bude možné Profit získat. Navázala spolupráci s profesními podnikatelskými svazy, konkrétně s Hospodářskou komorou ČR a Asociací pro malé a střední podnikatele a živnostníky ČR, ke kterým se nově bude časopis dostávat přímo. Nadále mají čtenáři možnost objednat si předplatné tištěného vydání, právě tak jako jeho elektronickou verzi v pdf.

Pod značkou Profit připravila Mladá fronta v tomto roce už dvě série odborných seminářů o elektronických tržištích a novém občanském zákoníku. „Doposud se konalo osm konferencí a dalších patnáct jich máme spolu s partnery připraveno. Značka Profit je v regionech České republiky velmi známá a oblíbená,“ řekl Tomáš Skřivánek, ředitel ekonomické divize Euro E15 z vydavatelství Mladá fronta.

Časopis Profit o 46 stranách vychází v nákladu 40 tisíc kusů za cenu 39 korun. Šéfredaktorem je Martin Zika.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X