První časopis o médiích, reklamě a marketingu Strategie z vydavatelství Mladá fronta má novou podobu

Praha 19. září 2013 – Měsíčník Strategie z vydavatelství Mladá fronta změnil od září formát, grafickou podobu a obsahovou strukturu. Současně zlevnil z původních 139 na současných 69 korun.

Vydavatelství Mladá fronta a její divize Euro E15 modernizují první tuzemský titul, který se věnuje oblasti médií, reklamy a marketingu. „Měsíčník Strategie nabízí čtenářům více informací o nových kampaních a akcích v TV, tisku, out of home médiích, rádiích a na internetu, v sales promotion a 3D reklamě, direct marketingu, výstavnictví a public relations,“ řekl Radek Polák, šéfredaktor časopisu Strategie. Součástí obsahu jsou také přehledy sledovanosti TV, objemu a skladby reklamy v TV či inzerce u tištěných titulů a informace z oblasti nových médií, TV produkce a postprodukce, grafických, designérských a tiskových služeb, signmakingu a ostatních oblastí marketingu.

Zářijová Strategie na 108 stranách přináší například rozhovor s Petrem Dvořákem, generálním ředitelem České televize, o změnách, jimiž tato veřejnoprávní instituce v posledním období prochází, analýzu současného trhu televizí v České republice či přehled TOP 10 domácích reklam. Součástí expertních redakčních materiálů jsou dále také články o marketingových kampaních všech významných politických stran, které se připravují na blížící se volby, a profil značky Wrigley, kdy Strategie zpovídala marketingového ředitele tohoto brandu pro ČR a SR Joonase Mäkilu.

„Strategie je tradičním odborným titulem, který má své pevné místo na trhu. Mottem Strategie je od nynějška ‚menší formát, větší hloubka‘. Díky změnám v tištěné verzi, ale i většímu důrazu na on-line odteď oslovíme více našich čtenářů a uživatelů on-line rozhraní,“ řekl Tomáš Skřivánek, ředitel ekonomické divize Euro E15 vydavatelství Mladá fronta. Vydavatelství Mladá fronta rozšířilo pro zářijovou Strategii seznam distribučních adres, na které bude magazín doručen. Titul spolupracuje s řadou respektovaných profesních sdružení jak v rámci České republiky, tak v zahraničí. Jde například o Asociaci komunikačních agentur, Asociaci českých reklamních agentur, Asociaci PR agentur, Popai Central Europe či soutěž Epica. Čtenáři a další zájemci mají možnost si předplatné tištěného vydání Strategie objednat, stejně jako jeho elektronickou verzi v PDF či pro rozhraní iPod.

Odborný časopis, který vychází od roku 1993, současně posílil svoji pozici v on-line, když vedle internetové prezentace spustil pravidelný obsah na Facebooku a Twitteru. Čtenáři Strategie jsou zejména marketingoví specialisté velkých a středních firem, majitelé a zaměstnanci mediálních, reklamních, komunikačních a marketingových agentur, zadavatelé reklamy a výrobci a tvůrci reklamy.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X