Agenturou roku 2006 se stala agentura EURO RSCG

EURO RSCG zvítězilo v rámci reklamního trojboje jak v žebříčku reklamních soutěží, tak i ve výkonech vyjádřených mediálními útratami jeho klientů. V hodnocení zadavateli obsadilo druhé místo. Tuto disciplínu vyhráli celkově stříbrní Marci a patří jim tedy cena za vítězství v kategorii „Image“.

V reklamních soutěžích vyhrál již zmíněný absolutní vítěz Agentury roku 2006 – tedy EURO RSCG. Náleží mu tak cena za kreativitu. Ve druhé podsekci reklamních soutěží triumfovala agentura McCann-Erickson. Patří ji tak cena za efektivitu.

Celkem byla udělena tato ocenění:

Hlavní cena Agentura roku 2006

• Zlato: EURO RSCG
• Stříbro: MARK/BBDO
• Bronz: Leo Burnett Advertising

Cena za image: MARK/BBDO
Cena za efektivitu: McCann-Erickson
Cena za kreativitu: EURO RSCG

Mediální agentura roku 2006

• 1. Mediaedge: CIA
• 2. OMD
• 3. Starcom MediaVest

Best of Best

Nejlepší kreativní ředitel

• 1. Dejan Stajnberger (Euro RSCG)
• 2. Martin Charvát (MARK/BBDO)
• 3. Lars Killi (McCann-Erickson)

Nejlepší copywriter

• 1. Vojtěch Untermüller (McCann-Erickson)
• 2. Lukáš Dlabaja (MARK/BBDO)
• 3. Jan Holeček (MARK/BBDO)

Nejlepší art director

• 1. Ondřej Karásek (MARK/BBDO)
• 2. Alla Havlíčková (McCann-Erickson)
• 3. Michal Kotulek (McCann-Erickson)

Nejlepší kreativní tým

• 1. Lukáš Dlabaja, Ondřej Karásek (MARK/BBDO)
• 2. Vojtěch Untermüller, Michal Kotulek (McCann-Erickson)
• 3. Pavel Brázda, Jan Tamchyna (MARK/BBDO)

Agenturou roku se stala reklamní agentura, která nasbírala nejvíce bodů z mezinárodních a tuzemských soutěží kreativity a efektivity reklamy, za výkonnost, která se odvíjí od loňských klientů agentury a jejich investic do reklamy, a také za výzkum mezi klienty (image). Ten provedly agentury STEMMARK a MILWARD BROWN. Osloveno bylo 300 největších zadavatelů reklamy.

Galavečer se konal v prostorách Kongresového centra Praha a programem provázela Ester Kočičková.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X