Vydavatelství Mladá fronta začalo vydávat týdeník Sedmička

Sedmička má 48 celobarevných stran. Každá mutace nabízí čtenářům patnáct regionálních stránek, patnáct stran televizního programu i lifestylové stránky. Příští týden se na trhu objeví Sedmička v dalších pěti verzích a do konce května bude vycházet v sedmadvaceti mutacích ve čtyřiceti městech.

Ambicí Mladé fronty je na trhu s tištěnými tituly etablovat zdarma noviny, které jsou postaveny na kvalitním novinářském týmu. „V sedmadvaceti redakcích Sedmičky už dnes pracují zkušení novináři, například z deníku Dnes, serveru Aktuálně či televize Z1. Čtenářům nabízíme poutavě napsaný seriózní týdeník. Najdou v něm hlavně zajímavosti z města, kde žijí, i zprávy z České republiky a zahraničí,“ uvedl centrální šéfredaktor Sedmičky Pavel Macků.

Nový týdeník kromě toho nabízí v moderním grafickém provedení i sportovní zpravodajství nebo stránky pro celou rodinu – hobby, vaření, auto moto, či stranu pro děti. Kromě tištěné verze bude Sedmička existovat i v on-line podobě na internetu a bude tak konkurovat už zavedeným zpravodajským serverům.

Sedmička nyní vychází v nákladu milion výtisků. Distribuována je do poštovních schránek i do stojanů ve tvaru číslice sedm, které jsou například ve velkých nákupních centrech či pobočkách České pošty. Po prvním týdnu byla většina stojanů s týdeníkem prázdná, lidé měli o Sedmičku velký zájem. „Musím říct, že Sedmička je lepší než mnohé noviny za peníze a většina těch zdarma,“ uvedl například v anketě pro Sedmičku například třiadvacetiletý student Lukáš Pěnčík z Brna.

081/490/sedmicka-3.jpg

Vydavatelství Mladá fronta vytvořilo pro potřeby tohoto projektu novou divizi a poskytuje regionálním mutacím Sedmičky maximální podporu. Ředitelem projektu je Mark Whittaker, který působil na pozici generálního ředitele britských regionálních novin Midlands Weekly Media vydavatelství Trinity Mirror plc, stejnou pozici zaujímal také v novinách The Northcliffe Press (West) Ltd a Bath Newspapers Ltd, oboje z vydavatelství Northcliffe Media Ltd. Výkonným ředitelem pro obchod je Roman Stolejda, který do Mladé fronty přišel z vydavatelství Vltava-Labe-Press, kde rovněž řídil obchod. Šéfredaktorem je Pavel Macků, který dřív pracoval v deníku Dnes a čtyři roky ve vydavatelství Vltava-Labe-Press.

„Čtenářům Sedmičky nabízíme zdarma osmačtyřicet stran kvalitního čtení. Sedmička pro ně může být signálem, že za dobré noviny už nemusí platit, stejně jako neplatí za kvalitní zpravodajství na internetu. Doufáme, že příchod Sedmičky do více než čtyřiceti měst v zemi změní mediální mapu České republiky,“ dodal Macků.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X