Vydavatelství Mladá fronta přichází na trh s týdeníkem Sedmička

Ambicí Mladé fronty je přinést na trh s tištěnými tituly zdarma noviny, které budou postaveny na kvalitním novinářském týmu. „Do jednotlivých redakcí Sedmičky přicházejí zkušení novináři, například z deníku Dnes, serveru Aktuálně či televize Z1. Čtenářům nabídneme poutavě napsaný seriózní týdeník. Najdou v něm zajímavosti z města, kde žijí, zprávy z České republiky a zahraničí,“ uvedl centrální šéfredaktor Sedmičky Pavel Macků.

Nový týdeník kromě toho nabídne v moderním grafickém provedení i sportovní zpravodajství nebo stránky pro celou rodinu – hobby, vaření, auto moto či stranu pro děti. Kromě tištěné verze bude Sedmička existovat i v on-line podobě na internetu a bude tak konkurovat již zavedeným zpravodajským serverům.

Vydavatelství Mladá fronta vytvořilo pro potřeby tohoto projektu novou divizi a poskytuje regionálním mutacím Sedmičky maximální podporu. Ředitelem projektu je Mark Whittaker, který působil na pozici generálního ředitele britských regionálních novin Midlands Weekly Media vydavatelství Trinity Mirror Plc, stejnou pozici zaujímal také v novinách The Northcliffe Press (West) Ltd a Bath Newspapers Ltd – oboje z vydavatelství Northcliffe Media Ltd. Výkonným ředitelem pro obchod se stal Roman Stolejda, který do Mladé fronty přišel z vydavatelství Vltava-Labe-Press, kde rovněž řídil obchod. Šéfredaktorem je Pavel Macků, který dříve pracoval v deníku Dnes a čtyři roky ve vydavatelství Vltava-Labe-Press.

„Potenciálním čtenářům Sedmičky chceme nabídnout zdarma osmačtyřicet stran kvalitního čtení a ukázat jim, že za dobré noviny již nemusí platit, stejně jako neplatí za kvalitní zpravodajství na internetu. Doufáme, že příchod Sedmičky do více než čtyřiceti měst v zemi změní mediální mapu v České republice,“ dodal Macků.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X