Vydavatelství Mladá fronta přichází s relaunchem časopisu Maminka

Praha 27. srpna 2014 – Vydavatelství Mladá fronta a jeho divize Časopisy přichází od září na tiskový trh s novou podobou časopisu Maminka. Měsíčník, který je na trhu nejprodávanějším a nejčtenějším časopisem pro maminky, je určen všem čtenářkám, které se aktivně zajímají o témata související s těhotenstvím, výchovou dětí, životním stylem, módou, ale i kariérou po mateřské a rodičovské dovolené.

Časopis má novou vizuální podobu a obálku, na níž bude vždy vyfocena slavná česká maminka, která bude představena spolu se svými dětmi. Hned v zářijovém čísle čtenářky najdou exkluzivní fotografie a rozhovor se známou moderátorkou Lucií Borhyovou.

Nová Maminka má nejen nový design, ale i spoustu nových rubrik, říká Lada Rudovská, autorka relaunche a ředitelka lifestylových redakcí divize Časopisy, vydavatelství Mladá fronta: „K nejzajímavějším podle mě patří sekce Sama sebou, jež je věnovaná i ,nemateřským´ tématům, které každá maminka řeší – jsou to například vztahy, návrat do práce, kariéra, sebepoznání, krása. Za zmínku stojí i rubrika Průzkum trhu, v níž redakce vybírá pro čtenářky nejlepší produkty (v září jsme se zaměřili na autosedačky), či Rodičovský testovací klub, v němž mají samy čtenářky možnost testovat novinky našich klientů. Jinak jsme celý časopis více ,otevřeli´ různým názorům a dali v něm prostor i samotným čtenářkám, jejich příběhům, radám a osudům.“ Mezi externími autory se vedle novinářů objeví mnoho renomovaných lékařů a odborníků.

„Maminka je ve svém segmentu lídrem trhu a redesignem jsme se rozhodli tento fakt ještě více podtrhnout a vytvořit kolem ní na českém trhu ojedinělou ,komunitu´, a to hned na několika platformách najednou. Proto spolu s redesignem časopisu startuje i redesign internetové podoby Maminka.cz a podpora Facebooku (přes 85 000 uživatelek). Většina materiálů v časopise je propojena jak s webem Maminka.cz, tak i s Facebookem, na němž máme možnost se čtenářkami přímo hovořit a získávat tak podklady pro tvorbu redakčního obsahu. Do budoucna chystáme i vydávání knih, MacBooků, různé eventy, workshopy nebo mobilní aplikace,“ dodává Lada Rudovská.

Novou podobu časopisu podpoří plánovaná rozsáhlá marketingová kampaň v rádiu, Metrovisionu, outdooru, v titulech a na webech vydavatelství Mladá fronta a na Facebooku. Aktuální čtenost časopisu Maminka dosahuje 123 000 čtenářek, cílovou skupinu titulu tvoří především ženy matky ve věku od 20 do 39 let, vyšší a vyšší střední třídy socioekonomické klasifikace (AB). Standardně bude mít časopis Maminka navýšení na 220 stran, náklad 63 000 tisíc kusů, cena časopisu je 49,90 korun. V novém čísle budou dva druhy příbalových dárků. Šéfredaktorkou časopisu je Klára Kotábová.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X