Týdeník Euro a deník E15 spustily nový webový pořad Euro E15 TV

Praha 7. ledna 2015 – Divize Euro E15 z vydavatelství Mladá fronta připravila nový diskuzní pořad týdeníku Euro a ekonomického deníku E15. Multimediální on-line pořad Euro E15 TV, jehož videozáznam bude vždy ke zhlédnutí na zpravodajském portálu E15.cz, má formu moderované debaty, v níž dostávají prostor i otázky čtenářů.

Nový pořad bude odpovídat například na otázky z oblasti dění v byznysu, ekonomice, průmyslu, energetice, financích či na burzách a trzích. „Tento formát je jedinečnou příležitostí, jak představit čtenářům aktuální ekonomická témata či zajímavou osobnost. Prostřednictvím pořadu zprostředkujeme spojení byznysu s atraktivní cílovou skupinou s vysokým podílem čtenářů z řad středního a vyššího managementu, odborníků státní správy a kvalifikovaných specialistů,“ řekl Tomáš Skřivánek, ředitel divize Euro E15. Výstupy z moderované debaty se ve formě reportáže následně objeví v deníku E15 a týdeníku Euro.

V lednové premiéře Euro E15 TV se první host diskuse Vladimír Dlouhý kromě aktuálních ekonomických témat vyjádřil i k situaci v tuzemské politice a změnám, kterých chce dosáhnout v čele Hospodářské komory. Rozhovor s Vladimírem Dlouhým, který moderoval Tomáš Skřivánek, proběhl 7. ledna 2015 a ve stejný den byl i zveřejněn na stránkách www.e15.cz. Pořad Euro E15 TV bude natáčen v televizním studiu vydavatelství Mladá fronta 1x až 2x do měsíce. Délka pořadu bude 30 minut, v případě více hostů 60 minut. Diskusi budou moderovat seniorní zaměstnanci vydavatelství Jan Sedlák, Michal Půr či Tomáš Skřivánek. Dotazy na hosty mohou čtenáři zasílat na adresu: euroe15@mf.cz. Předpokládaný zásah on-line debaty bude až 690 000 čtenářů (zdroj: Media projekt,1–6/2014, Netmonitor, 8/2014).

Nový diskusní pořad bude podpořen rozsáhlou marketingovou kampaní v titulech vydavatelství Mladá fronta a na sociálních sítích.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X