Agenturou roku 2007 se stala agentura EURO RSCG

Jedním z kritérií, podle něhož se pořadí agentur určuje, jsou získané body z mezinárodních i tuzemských soutěží kreativity a efektivity reklamy. Dalším měřítkem je výkonnost, jež se posuzuje podle investic klientů agentury do reklamy. Zároveň se provádí výzkum mezi klienty, kteří hodnotí image agentur.

Vítězem v další kategorii mediální agentura se stala OMD Czech, následovaná agenturami Médea a Mediaedge:cia Czech Republic.

Reklamní agentura EURO RSCG zvítězila v devítileté historii soutěže již počtvrté. Nyní uspěla zvláště ve výzkumu mezi klienty. Historicky druhou nejúspěšnější je se třemi vítězstvími MARK/BBDO. Ta získala za rok 2007 nejvíce bodů za soutěže efektivity i kreativity.
Celkem byla udělena tato ocenění:

•Agentura roku 2007 – 1. místo – EURO RSCG

•Agentura roku 2007 – 2. místo – MARK/BBDO •Agentura roku 2007 – 3. místo – McCANN-ERICKSON PRAGUE

•Mediální agentura roku – 1. místo – OMD CZECH •Mediální agentura roku – 2. místo - MÉDEA •Mediální agentura roku – 3. místo - MEDIAEDGE:CIA CZECH REPUBLIC •Cena za kreativitu – MARK/BBDO

•Cena za efektivitu – MARK/BBDO •Cena za image – EURO RSCG

Best of best:

•Art Director – Daniel Kurz (MARK/BBDO) •Copywriter – Pavel Sobek (MARK/BBDO) •Kreativní ředitel – Dejan Stajnberger (EURO RSCG) •Kreativní tým – Pavel Sobek a Daniel Kurz (MARK/BBDO)

Výzkum mezi klienty provedla agentura MILWARD BROWN. Osloveno bylo 300 největších zadavatelů reklamy. Galavečerem provázela Ester Kočičková. Vstupy mezi jednotlivými kategoriemi originálním propojením robotů, laserových a světelných efektů předvedla skupina The Robots spolu se společností QUIX. Po vyhlášení výsledků nechyběl raut, k volné zábavě zahrál Dan Bárta a Illustratosphere.

Pořadatelé 133/490/partneri1.jpg 132/490/partneri2.jpg

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X