Nová Strategie z Mladé fronty

Každé číslo časopisu má své ústřední téma, zohledněné už na obálce, úvodní text k tématu na straně 3 a hlavní, typicky šestistránkový materiál obsahující redakční článek a různé úhly pohledu na zpracovávané téma. Přidanou hodnotou jsou analýzy a komentáře, jimž je věnována dvou- či čtyřstrana „Pohledy“. Každá Strategie má svůj rozsáhlý profilový rozhovor s pečlivě vybíranými osobnostmi. Sekce zpráv už není členěna na „Marketing“ a „Media“, ale na dvoustranu nejdůležitějších událostí týdne „Top News“ a dál na sekci zpráv z ČR a ze zahraničí. Grafické změny směřují k větší přehlednosti, modernímu vzhledu a rychlejší orientaci.

Časopis míří k ještě větší autoritativnosti, nezávislosti a důvěryhodnosti sdělení. Více hodlá zprostředkovávat názory, přičemž názorovou základnu bude tvořit skupina stálých či ad hoc spolupracovníků, odborníků v oboru. Redakce přitom plánuje stavět na svých současných kontaktech v ČR a rozšířit síť zahraničních spolupracovníků. Bude přitom mj. využívat i sítě bývalých zpravodajů BBC ve světě.

Nová koncepce je výsledkem rozsáhlých konzultací uvnitř redakční rady i mezi aktivními čtenáři. Grafická podoba byla připravena na základě několika kol konzultací s předními českými grafiky a vybranými čtenáři. Konečná tvář magazínu ale vznikla přímo v Mladé frontě.

Časopis ovšem neustrne ani po právě provedených změnách: „Nevytváříme dogma, ale živý, konkurenceschopný, moderní a především otevřený produkt, který bude kontinuálně reagovat na požadavky čtenářů,“ uvedl šéfredaktor Václav Sochor.

Odborný týdeník Strategie vychází od roku 1993, současným vydavatelem je společnost Mladá fronta.

137/490/nova-strategie.jpg

Na tiskové konferenci představili novou koncepci Strategie (zleva) výkonný ředitel vydavatelství Mladá fronta Michael Dědeček, člen redakční rady Strategie Pavel Brabec, šéfredaktor Václav Sochor, zástupce šéfredaktora Dominik Hrodek.
Foto: Pavel Libora, Strategie.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X