Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta startuje novou éru 6. června

Praha 6. června 2016 – Vydavatelství Mladá fronta a divize Euro připravily razantní změnu v podobě ekonomického týdeníku Euro. Nové Euro bude chytré, drzé a elegantní. Nová podoba týdeníku bude v distribuci od 6. června a elektronické vydání si čtenáři budou moci stáhnout již v pátek v 19 hodin.

Ekonomický týdeník Euro, který patří k vlajkovým titulům vydavatelství Mladá fronta, se od června představí v nové podobě, kterou navrhli grafičtí designéři ze studií Mütanta a Parallel Practice. Všechny změny včetně vizuálu titulní strany a jeho layoutu zvýší čtenářskou atraktivitu. Textový obsah bude ještě více doprovázet infografika, která je silnou stránkou týdeníku. Ekonomicky zaměřený týdeník renomovaných novinářů bude vycházet nejen v nové grafické podobě s inovovanými grafickými prvky, ale i s novou strukturou a obsahem. Nový týdeník Euro tak představí také další rubriky, autory a přílohy. Samotné zaměření však zůstává stejné, tedy zaměření na ekonomická témata a jejich autorské komentáře a detailní analýzu. „Nový design je naprosto nekompromisní stejně jako obsah časopisu. Výtvarná stránka v dnešní době hraje stejnou roli jako text a každý časopis by měl být unikátní. Euro se vždy lišilo obsahově a nyní vystoupilo z řady i vizuálně,“ řekl Michal Půr, pověřený ředitel divize Euro a šéfredaktor týdeníku Euro, vydavatelství Mladá fronta.

Obsahové změny v tradičním titulu top manažerů budou přinášet vedle ekonomických článků i více publicistiky a důležitých společenských témat. V přehledných rozšířených sekcích Light najdou čtenáři texty o designu, cestování, kariéře a zdravém životním stylu, v sekci Civilizace se objeví témata sociální, psychologická a filozofická. Nové Euro tak bude inteligentně řešit i život v byznysu a svojí novou podobou se přiblíží ekonomicko-publicisticky zaměřenému magazínu.

Týdeník Euro připravuje také speciály TOP, které postupně uvádí na tiskový trh jako své samostatné přílohy. Po loňském úspěšném prodeji speciálů TOP miliardáři, TOP restaurace a TOP advokáti redakce připravuje i tematické rozšíření speciálů o segment spotřebitelský. Ekonomická divize Euro rovněž nadále posiluje svoje aktivity v oblasti online a eventů. Nové Euro přinese také progresivní obchodní strategii pro inzertní klienty.

Novou podobu týdeníku Euro bude doprovázet marketingová kampaň, která bude nasazena v rádiích (Český rozhlas Radiožurnál, Expres rádio, Evropa 2, ZET rádio, Fajn rádio, City rádio, Blaník). V Praze bude rozsáhlá billboardová kampaň a promo v síti Metrovision. Online kampaň bude nasazena v online titulech vydavatelství Mladá fronta. Marketingová podpora bude také v rámci všech produktů Eura: Euro.cz, Euro aplikace pro mobilní zařízení, Euro 24, Euro TV, Euro Newsletter, Euro databáze, Euro Konference, Euro Facebook, Euro Twitter, Euro Instagram. Kampaň bude podpořena spuštěním virálního videa na sociálních sítích a na YouTube. Podle výsledků aktuálního Media projektu čte každé vydání týdeníku Euro v průměru 39 tisíc čtenářů. Tištěný týdeník Euro má aktuálně 84 stran a cena je 48 Kč. Předplatné s dárkem je na rok 1690 Kč.

Noví předplatitelé tištěného týdeníku Euro získají jako dárek exkluzivní limitovanou edici koňaku Rémy Martin v hodnotě 3950 Kč.

Více informací zde: www.euro.cz

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X