Internetové zpravodajství týdeníku Euro dosáhlo návštěvnost přes dvě stě tisíc uživatelů

Nový zpravodajský web Euro.cz., který v polovině dubna spustily vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro, dosáhl již v květnu podle měření NetMonitoru návštěvnosti přes dvě stě tisíc uživatelů.

„Euro.cz je díky tomuto výsledku nejrychleji rostoucí web mezi týdeníky v Čechách. Získat tuto pozici po prvním měsíci fungování je dobrým vstupem na trh internetového ekonomického zpravodajství. Podle aktuálního NetMonitoru weby našeho vydavatelství v květnu přesáhly návštěvnost 1 mil. RU. V nadcházejících měsících budeme naše aktivity dále rozvíjet,“ řekl Erik Dvořák, ředitel divize Online.

Euro.cz je zaměřeno na výběrové zpravodajství a publicistiku z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Denně přináší autorské zprávy, komentáře a analýzy nejlepších českých ekonomických novinářů, rozhovory s nejvýznamnějšími lidmi českého byznysu, průběžně informuje o nejdůležitějších aktualitách z domova i ze světa a v neposlední řadě nabízí i video obsah v pořadu Euro TV.

„Velký zájem čtenářů i v tak krátké době po spuštění nás mile překvapil a ukázal, že na online trhu je stále místo pro kvalitní ekonomické zpravodajství. Web Euro.cz nyní budeme obsahově dále rozvíjet a rozšiřovat tak, aby spolu s týdeníkem Euro a televizí Euro TV vytvořil nejkvalitnější a nejprestižnější multimediální značku pro ekonomiku, politiku a byznys,“ řekl Jiří Holuša, šéfredaktor Euro.cz.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X