Vydavatelství Mladá fronta sloučilo obchodní oddělení printových a online produktů

Praha 22. srpna 2016 – V souvislosti s centralizovanou obchodní strategií vydavatelství Mladá fronta dochází ke sloučení obou obchodních týmů. Obchod printových a online titulů vydavatelství Mladá fronta povede Lenka Benetková. Vydavatelství Mladá fronta tímto krokem vychází vstříc požadavkům klientů, kteří očekávají celkovou nabídku printových a onlinových produktů.

Lenka Benetková nově povede obchod kompletního portfolia uvedených titulů. Jejím úkolem bude rozvíjení sloučené obchodní strategie, rozšíření nabídky služeb, realizace plánovaných aktivit a plnění stanovených obchodních cílů. Synergie obchodních strategií přinese nové možnosti komunikace s obchodními partnery.

Lenka Benetková prozatím působila jako obchodní ředitelka printových titulů, od dubna 2015 obchodní oddělení všech zpravodajských titulů. Dosavadní obchodní ředitel divize Online Josef Čapek bude zastávat místo zástupce ředitelky obchodu v oblasti online inzerce.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X