Divize Euro vydala první časopis v čínštině Esence – Pražský magazín

Praha 3. října 2016 – Divize Euro z vydavatelství Mladá fronta začala vydávat čínsky psaný čtvrtletník s názvem Esence – Pražský magazín. Časopis je první svého druhu na českém trhu. Dvě třetiny obsahu tvoří lifestylová témata, jednu třetinu byznys. Esence vznikla jako speciální projekt ekonomického týdeníku Euro.

Vydavatelství Mladá fronta reaguje na prudký růst počtu čínských turistů v Praze a zásadní zvýšení zájmu čínského byznysu o Českou republiku vydáváním lifestylově-byznysového časopisu Esence – Pražský magazín. „Číňané kdysi vynalezli vizitky. A když vám svoji vizitku podávají, drží ji vždy v obou rukou a lehce se ukloní, protože vizitka je pro ně důležitá. My jsme udělali magazín Esence výtvarným způsobem a spolupracovali jsme se skvělými tvůrci, aby to byla opravdu pěkná vizitka České republiky,“ říká Jan Müller, šéfredaktor časopisu.

V Esenci najdete snímky předních fotografů Lucie Robinson či Báry Prášilové. Art direktorkou časopisu je Ivy E. Morwen, která v minulosti připravovala například grafickou podobu Mojí psychologie, za kterou vydavatelství Mladá fronta získalo ocenění v soutěži Časopis roku. „V Esenci najde čínský čtenář klasické turistické počtení o Praze, ale třeba i rozhovor s netradičním filozofem a doktorem kabaly Danielem Steinem Kubínem nebo portrét výtvarníka George Dokoupila proslulého malbou mýdlových bublin. Esence prostě hraje se čtenářem hru na ,magické město‘, ve kterém je všechno možné,“ doplňuje Jan Müller.

V byznysové sekci se čtenáři zase předkládá seznam nejbohatších Čechů či rozbor potenciálu středoevropské ekonomiky pro investory z Číny. V prvním vydání Esence se objeví řada značek jako Škoda Auto, Carollinum, Dentons, největší globální advokátní firma, KPMG, Rimowa a další.

Časopis Esence je zdarma distribuován exkluzivně v síti stojanů na Letišti Václava Havla a hosteskami u východů z letiště. Dále má distribuci v hotelech a obchodech v centru Prahy, Českém Krumlově a Karlových Varech, ve velkých českých cestovních kancelářích a na významných turistických místech. Esence je také prezentována v jednotlivých čínských regionech pro potřeby místních podnikatelů hledajících partnery ve střední Evropě. Časopis je možné objednat také v printové nebo online podobě přes webovou stránku: www.euro-esence.cz.

Marketingová kampaň v podobě billboardů a obrazovek proběhne na Letišti Václava Havla. Marketingová podpora je propojená s týdeníkem Euro. Cílená kampaň bude probíhat i na sociálních sítích.

Časopis Esence má 134 stran a vychází v nákladu 15 000 kusů.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X