Týdeníku Euro z vydavatelství Mladá fronta startuje nový typ byznys eventů

Praha 4. října 2016 - Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta představil svým partnerům jedinečný typ byznys eventu nazvaný Euro Business Express. První dvoudenní projekt odstartoval na palubě vlaku 29. září 2016 jedoucího z Prahy do Ostravy a zpět. Další série Euro Business Express projektů bude následovat.

Týdeník Euro ve čtvrtek 29. září vypravil do Ostravy speciálně upravený vagón Českých drah, v němž mimo jiné zasedá vláda ČR. „Jde o jedinečnou příležitost, jak získat nové informace, kontakty a dokonale poznat svého obchodního partnera. Při jiných eventech na podobná neformální setkání není prostor,“ řekla Lenka Benetková, obchodní ředitelka, vydavatelství Mladá fronta.

Premiérové dvoudenní networkingové setkání Euro Business Express propojilo svět pražského byznysu s průmyslovým srdcem Česka, přičemž jej podpořil Moravskoslezský kraj, České dráhy, společnost Leaseplan, agentura Czechinvest a vinařství Johann W. O catering se během obou dnů postarala společnost Bešamel Karla Šimůnka. Po příjezdu do Ostravy účastníky Euro Business Express pohostil ve vzácném Vítkovickém zámku šéf skupiny Vítkovice Machinery Group Jan Světlík.

Event Euro Business Express v příštím roce uskuteční výjezdní networkingové setkání do německé metropole Berlín a do švýcarského Curychu.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X