E15 míří ke čtenářům do Brna a Ostravy

K expanzi do Brna a Ostravy se vydavatel rozhodl v reakci na rostoucí zájem o list ze strany odběratelů i poptávku největších zadavatelů inzerce. „Naši inzerenti mají zájem, abychom působili jako celostátní médium, tedy i mimo Prahu“ řekl obchodní ředitel divize E15 vydavatelství Mladá fronta Jan Plamínek. „S ohledem na zájem vydavatele držet prostřednictvím řízené distribuce striktně cílovou skupinu čtenářů, je přirozené, že dalšími místy s distribucí E15 jsou právě Brno a Ostrava,“ dodal.

Deník E15 byl dosud k dispozici jen v Praze a ve středních Čechách, kde v listopadu 2007 začínal na počtu 130 distribučních míst. Během prvních šesti měsíců vydávání se distribuce rozšířila na současných více než 400 distribučních míst s denním nákladem přes 50 tisíc výtisků. Převládající styl celostátního deníku s důrazem na ekonomické zpravodajství si chce E15 zachovat i po svém rozšíření. „Jedinou významnější změnu obsahu dozná rubrika domácího zpravodajství, kde jsme se doposud soustředili spíše na Prahu a střední Čechy. Nyní se začneme ve větší míře věnovat také dění na severní a jižní Moravě,“ uvedl šéfredaktor Tomáš Skřivánek. Ve zpravodajství se deník chystá opřít i o redakce vznikající v souvislosti s chystaným regionálním projektem vydavatelství Mladá fronta.

Koncept bezplatné řízené distribuce do míst, kde se koncentrují nadprůměrně vydělávající, se expanzí do druhého a třetího největšího města ČR nemění. E15 bude i v budoucnu k dispozici jen ve velkých byznys centrech, ředitelstvích významných společností a ve státních a samosprávných úřadech. Pro ostatní zájemce je deník k dispozici formou předplatného.

Výsledný distribuovaný náklad deníku se rozšířením distribuce do Brna a Ostravy zvyšuje na 70 tisíc výtisků s poměrem 50:20 mezi Prahou a regiony. Deníku E15 patří od dnešního dne jedno prvenství: má nejvyšší náklad mezi českými tištěnými médii s ekonomickým zaměřením.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X