Vydavatelství Mladá fronta vydává klientské tituly pro obchodní centra Galerie Šantovka a Šestka

Praha 25. října 2016 – Divize Klientské tituly vydavatelského domu Mladá fronta od října 2016 přichází s novými zákaznickými magazíny. Tituly jsou určené pro návštěvníky a klienty obchodního centra Galerie Šantovka Olomouc a obchodního centra Šestka v Praze.

Magazíny Šantovka a Moje Šestka pro obě obchodní centra kompletně připravila divize in-house. „S výrobou magazínů pro obchodní centra máme bohaté zkušenosti. Cílovou skupinou jsou muži a ženy všech věkových kategorií sledující novinky v nabídce jednotlivých obchodů a služeb a zajímající se o výhodné nákupy pod jednou střechou,“ řekla Božena Hlaváčová, ředitelka divize Klientské tituly.

Zákaznické magazíny Šantovka a Moje Šestka vycházejí dvakrát ročně v tištěné i elektronické podobě, mají 54, resp. 58 stran a tiskne se jich 160 000, resp. 15 000 kusů. Distribuovat se budou zákazníkům prostřednictvím distribučních stojanů v obchodních centrech. Distribuce magazínu Šantovka probíhá také do všech schránek v Olomouci a okolí, dále na vybraných linkách vlakových spojů LEO Express. Magazín Šestka se distribuuje také všem zájemcům o zasílání poštou, což je nyní již 4500 adres. Magazíny jsou dostupné rovněž na vlastních webových stránkách, Šestka je také k dispozici ke stáhnutí na AppStore a Google Play.

Obsah zákaznických magazínů vytváří redakční tým ve spolupráci s předními fotografy. Pro první číslo magazínu Šantovka fotila uznávaná fotografka Lucie Robinson, která zde zároveň poskytla rozhovor na téma, jak vidí svět prostřednictvím svého fotoobjektivu. Pro Šestku se stal tváří fashion story Petr Čadek, profesionální tanečník a lektor známý z televizního pořadu StarDance. Návštěvník centra se zde může také dozvědět, jak se při nakupování lze seznámit s potenciálním životním partnerem. Důraz u obou magazínů je však kladen na prezentaci akcí a možnosti získání slev prostřednictvím slevových kuponů. Každé vydání je mimo jiné zaměřeno na aktuální sezonní informace.

Více o divizi Klientské tituly

Divize Klientských titulů vydavatelství Mladá fronta, která působí na trhu od roku 2005, nabízí komplexní zpracování a výrobu obsahu jakýchkoli firemních médií – časopisy, weby, sociální sítě, posilujících účelnou, kvalitní a efektivní interní či externí komunikaci společností, firem a institucí.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X