Vydavatelství Mladá fronta posiluje na internetu

Vydavatelství Mladá fronta a. s. v průběhu letošního roku odkoupilo tři strategické internetové projekty – Recepty.cz, Orbion.cz a Dáma.cz. V současnosti probíhá integrace serverů s dalšími on-line projekty vydavatelství. Mladá fronta se díky těmto akvizicím stává s návštěvností přes jeden milion unikátních návštěvníků významným on-line vydavatelem.

V průběhu roku 2009 byl koupen projekt Recepty.cz, který je největší databází receptů na českém internetu. Měsíční návštěvnost je přes 200 tisíc unikátních návštěvníků. Dále následoval největší cestovatelský portál Orbion.cz, který měl v letní sezoně návštěvnost přes 300 tisíc unikátních návštěvníků za měsíc. Nejnovější akvizicí je největší nezávislý ženský web Dáma.cz s měsíční návštěvností 350 tisíc unikátních návštěvníků. O všechny weby se kompletně stará divize Online vydavatelství Mladá fronta, která vznikla na začátku letošního roku. Divize disponuje vlastním vývojovým týmem, product managery a technickým zázemím. „Je nesporným úspěchem vydavatelství, že se kombinací tvorby vlastních webů a akvizic podařilo dosáhnout našeho prvního cíle,“ komentuje ředitel divize Online Petr Bednář fakt, že celková návštěvnost webů Mladé fronty dosáhne po započtení Dámy jednoho milionu měsíčních návštěvníků.“ Cena transakcí nebude zveřejněna.

V portfoliu webů Mladé fronty je nejsilnější segment ženských webů. Portfolio ženských webů Dáma.cz, Recepty.cz a Maminka.cz má dohromady zásah 650 tisíc unikátních návštěvníků za měsíc.

Vedle koupených webů se divize Online stará i o vlastní projekty, které letos vyvinula a spustila: Sedmička.cz – regionální zpravodajský web, Maminka.cz – web pro těhotné a maminky, E15.cz – ekonomický zpravodajský web, ZDN.cz – zdravotnický portál pro lékaře, zdravotní sestry a další pracovníky ve zdravotnictví. Další projekty jsou ve vývoji a budou se průběžně spouštět, první ještě do konce letošního roku.

Všechny nově získané weby budou pod křídly Mladé fronty procházet výrazným vylepšováním a dalším rozvojem jak technologickým, tak obsahovým. Projekty budou využívat i obsah tištěných titulů vydavatelství, jako je měsíčník Maminka, F.O.O.D., Juicy, Moje psychologie, Moje zdraví, My Life a další.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X