Týdeník Mladá fronta Sedmička zvyšuje náklad pražské mutace

Vydavatelství Mladá fronta a. s. začalo v polovině dubna letošního roku vydávat celostátní regionálně mutovaný týdeník Mladá fronta Sedmička. Po úspěšném zavedení značky Mladá fronta Sedmička v regionech se vydavatelství rozhodlo posílit pozici týdeníku v Praze.

Bezplatný multiregionální týdeník bude mít od 3. prosince 2009 navýšený náklad pražské mutace z původních 40 000 ks na celkových 80 000 ks výtisků. Zvýší se tím i počet distribučních míst ze stávajících 227 na 445 distribučních míst, kterých má být dosaženo do 7. ledna 2010. Mezi největší distribuční partnery, tj. místa, kde jsou umístěny stojany, patří Česká pošta, městské úřady, autobusová nádraží, zdravotnická zařízení, síť prodejen Albert, síť drogerií Rossmann a další stovky míst v celé České republice.
Na začátku roku redakce pražské mutace týdeníku Mladá fronta Sedmička připravuje rozsáhlé obsahové změny. Čtenářům nabídne více stránek s kvalitnějším čtením o životě v české metropoli.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X