Mladá fronta vydává nový časopis Sgastro

Vydavatelství Mladá fronta a. s. začne od poloviny prosince 2009 vydávat nový odborný čtvrtletník s názvem Sgastro. Časopis Sgastro bude přinášet informace o nových trendech v marketingové a obchodní komunikaci gastronomických a ubytovacích zařízení.

Časopis Sgastro rozšíří portfolio odborných časopisů divize B2B. Vstup do nového segmentu tak rozšíří jak cílové skupiny čtenářů, tak inzertních klientů. První pilotní číslo vyjde společně se Strategií v č. 52/2009 (21. prosince 2009) a i nadále bude pravidelnou přílohou odborného týdeníku Strategie. Sgastro však nebude pouze součástí Strategie, pro distribuci bude využívána i vlastní databáze. Časopis bude také zpočátku distribuován také na vybrané hotely, restaurace a specializovaná gastronomická zařízení, dostávat ho budou i vybrané cílové skupiny, jako je management hotelů, marketingoví a obchodní manažeři z oblasti gastronomie.
Zároveň tímto vydavatelství pozastavuje vydávání odborného časopisu Polygrafie revue, který byl dosavadní přílohou Strategie. Mladá fronta vydává v divizi B2B celkem dvanáct odborných titulů, které jsou zaměřeny na segment marketingové komunikace, zdravotnictví, stavitelství a architekturu.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X