Nová pražská Mladá fronta Sedmička startuje s novým obsahem

Na začátku roku redakce pražské mutace bezplatného multiregionálního týdeníku Mladá fronta Sedmička z vydavatelství Mladá fronta a. s. připravila několik redakčních novinek. První letošní číslo vyšlo první týden v lednu 2010 a přišlo s rozsáhlými obsahovými změnami.

Mladá fronta Sedmička má více stránek zaměřených na život v metropoli: rozšířenou publicistickou část, stránku věnovanou speciálně dopravě v Praze, dvoustranu zaměřenou na kriminalitu i více sportovního zpravodajství. Rozšířil se i kulturní servis, a to hlavně o programy pražských multikin. Nová sekce volný čas s pravidelným testem restaurací či stránkou o nočním životě v Praze.

Pražská Mladá fronta Sedmička také výrazně posílila svou redakci, kterou vede regionální šéfredaktor Tomáš Málek.

Mladá fronta Sedmička má v Praze 417 distribučních míst a náklad 80 000 ks výtisků. Mezi největší distribuční partnery, tj. místa, kde jsou umístěny stojany, patří Česká pošta, městské úřady, autobusová nádraží, zdravotnická zařízení, síť prodejen Albert, síť drogerií Rossmann a další stovky míst v celé České republice.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X