Týdeník Mladá fronta Sedmička zná téměř třetina Čechů

Známost bezplatného týdeníku se tak za poslední půlrok zvýšila o deset procent. Čtenáři se nejvíce zajímají o regionální zpravodajství a TV program. Podle aktuálních dat má týdeník nejvíce čtenářů ve skupině čtenářů 25 až 34 let. „Jde o nevídaný nárůst známosti značky, jejíž propagace proběhla jen formou vlastní distribuce, ne masivní mediální podpory,“ říká Dita Olchová z agentury Millward Brown.

Podle průzkumu se Mladá fronta Sedmička také stala třetí nejčtenější tiskovinou v zemi a pro více než půl milionů čtenářů je nejoblíbenější tiskovinou. „Čtenější jsou jen Dnes a Blesk, které jako deníky pro nás ovšem nejsou konkurencí. Mladá fronta Sedmička je tak nejčtenějším týdeníkem v zemi,“ uvedl Roman Stolejda, ředitel divize Region Mladé fronty. Právě tento závěr Mladá fronta promítla do venkovní kampaně, kterou startuje tento týden na CLV plochách ve velkých městech a formou autoinzerce.

Agentura průzkum realizovala v únoru na vzorku tisíce respondentů, kteří čtou alespoň jeden jakýkoli titul týdně. Stejný průzkum poprvé realizovala už v září loňského roku. Týdeník Mladá fronta Sedmička vychází v nákladu necelých 700 tisíc kusů. Jeho vydavatel distribuuje veškerý náklad do stojanů na veřejně frekventovaných místech v administrativních budovách a obchodních centrech v celkem 140 městech ve všech krajích České republiky, v celkovém počtu 2 775 distribučních míst. Od března vychází Sedmička v celkem 29 regionálních mutacích.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X