Novinky v portfoliu vydavatelství Mladá fronta a. s.

V segmentu dětských časopisů divize B2C bude měsíčník určený dětem, které se začínají učit anglicky – SUNNY speaks ENGLISH – součástí oblíbených časopisů Sluníčko a Mateřídouška. Časopis SUNNY speaks ENGLISH bude integrován v části rozsahu časopisů Sluníčko a Mateřídouška, a přestane tak vycházet samostatně. Dětští čtenáři obou časopisů naleznou na stránkách uvedených titulů zábavné úkoly zaměřené na výuku angličtiny.
Zdarma distribuovaný kulturní měsíčník ZOOM, který vychází z konceptu ve světě oblíbených tzv. city magazines, bude od měsíce srpna servisní tematickou přílohou multiregionálního týdeníku Mladá fronta Sedmička. V rubrice Sedmička – ZOOM v pražské mutaci týdeníku Sedmička naleznou čtenáři kulturní tipy a informace o oblíbených restauracích. Měsíční periodicita ZOOMu se změní na periodicitu týdenní, a bude tak moci flexibilněji reagovat na aktuální dění v metropoli. Tímto krokem se rovněž zvýší dosažitelnost informací čtenářům, neboť integrovaný časopis ZOOM bude využívat početnou distribuční síť týdeníku Mladá fronta Sedmička a zvýší svůj náklad ze stávajících 30 000 výtisků za měsíc na 40 000 výtisků za týden.
Odborné časopisy Polygrafie revue a Marketing Magazine z divize B2B se od září stanou pravidelnou přílohou Strategie, odborného týdeníku o médiích, marketingu a reklamě. Oba tituly budou alternovat v měsíční periodicitě. Stávajících 6500 předplatitelů týdeníku Strategie tak získá v rámci svého předplatného dva nové tituly zdarma. Časopisy Polygrafie revue a Marketing Magazine připravují další novinky ve prospěch čtenářů a pro Marketing Magazine je na podzim plánovaný celkový relanche.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X