Vydavatelství Mladá fronta přichází s novou podobou portálu E15.cz

Praha 31. ledna 2011 – v lednu 2011 spustilo vydavatelství Mladá fronta a divize On-line novou podobu portálu E15.cz. Plánovaný relaunch a facelift proběhl hned u pěti webů současně E15.cz, AVmania.cz, Digiarena.cz, FinExpert.cz a Strategie.cz.

Všechny weby nyní mají unifikované menu a loga doplněná o malé logo E15, které definuje příslušnost těchto webů pod značku E15 a usnadňuje návštěvníkům přechod mezi jednotlivými weby. Všechny weby mají sjednoceny reklamní formáty. AVmania.cz a Digiarena.cz byly kompletně předělány, přešly na aktuální verzi redakčního systému, dostaly novou strukturu a kompletně novou grafiku. Dosavadní Strategie.cz, jeden z nejstarších webů vydavatelství byl kompletně nahrazen a místo něj vznikla Strategie.cz jako podweb pod E15.cz, jehož redakční systém nyní využívá. Web FinExpert.cz prošel pouze mírnými úpravami menu, navigace a loga.

Portál E15.cz byl rozdělen na zpravodajskou část zprávy.e15.cz a odlehčenou magazínovou magazin.e15.cz. A nakonec je zcela nově vytvořena homepage E15.cz, která se stává rozcestníkem na všechny weby, které nyní fungují pod hlavičkou E15. Celá „velká“ E15.cz se tak od čistě ekonomického webu posouvá k fullservisovému zpravodajskému webu pro návštěvníky s vysokým socioekonomickým statusem. Nová E15.cz si i nadále zachovává velmi vzdělanou cílovou skupinu s vysokým příjmem. Například 46% návštěvníků zpráv ze světa médií a marketingu má čistý měsíční příjem vyšší než 30 000 Kč a 37% návštěvníků má vzdělání vyšší odborné, nebo vysokoškolské.

Od ledna 2011 také začala fungovat samostatná redakce online zpravodajství E15.cz. Online redakce bude pracovat na posílení obsahu webu E15.cz jako zpravodajského portálu a úzce spolupracovat s redakcí deníku E15 tak, aby ze vzájemné synergie těžila obě média. Online šéfredaktorem se stal Jiří Holuša, který přestoupil z divize E15, kde pracoval jako webeditor. Spolu s ním přišli další redaktoři z deníku Mladá fronta E15 a týdeníku Strategie.

Více o divizi On-line

V prosinci 2010 vydavatelství Mladá fronta dle výzkumného projektu AdMonitoring téměř zdvojnásobilo příjmy z marketingových kampaní na internetu. AdMonitoring je výzkumný projekt sledující množství financí investovaných zadavateli do marketingových kampaní na internetu. Naše vydavatelství se tak dostalo na čtvrtou pozici, a to za společnosti Seznam, Centrum a Mafra. Měsíční návštěvnost je přes 1,8 milionu uživatelů internetu.

zpět na výpis
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X