Euro setkání

Vydavatelství Mladá fronta organizuje pro většinu svých současných klientů a partnerů specializované akce od uzavřených pracovních setkání, přes akce rozsáhlejší, s pevnou formální i programovou strukturou, až po akce ryze společenské. Mladá fronta organizuje eventy, kongresy, tiskové konference, recepce, koktejly, gala večery, prezentace, workshopy, autogramiády a výstavy. Mladá fronta poskytuje kompletní organizaci jakékoli specializované a vzdělávací akce, a to od návrhu přes zpracování až po samotnou realizaci. Na mnoha akcích vydavatelství Mladá fronta organizačně participuje v rámci mediálních partnerství.

Popis projektu

Týdeník Euro přináší relevantní a vzhledem k mediálnímu zázemí vydavatelství zároveň i ty nejaktuálnější informace nejen prostřednictvím svého tištěného média, ale také pořádáním společenských akcí. Projekty pod značkou Euro Setkání návštěvníkům umožňují osobně potkávat odborníky a potenciální obchodní partnery z oblasti byznysu, politiky a ekonomiky.

Cíle

Cílem jednotlivých projektů je podporovat a dále rozšiřovat komunitu čtenářů a stávajících i potenciálních obchodních partnerů převážně z řad Decission a Opinion Makers. Účastníci a partneři těchto projektů tak mají možnost se osobně setkávat, navazovat či dále prohlubovat své obchodní vztahy a zároveň vyslechnout odborníky působící ve všech důležitých oborech české ekonomiky.

Spolupráce

Spolupráce v rámci těchto projektů zahrnuje jedinečné mediální zviditelnění partnerské společnosti (před, v průběhu a po konání akce) v ekonomickém týdeníku Euro, na internetových stránkách a současně i v titulech mediálních partnerů daného projektu. Zároveň umožňuje ucelenou interaktivní prezentaci zástupců partnera v rámci samotné akce. Rozsah participace partnerské společnosti se odvíjí od zvoleného typu partnerství, jehož nabídku Vám na vyžádání rádi zajistíme.

Struktura Euro Setkání

Euro Business Breakfast

Exkluzivní dopolední setkání předních českých politiků s top manažery významných společností působících v České republice. Jedná se o společenské, interaktivní, čtvrtletně se opakující setkání umožňující hostům otevřeně diskutovat nejen s návštěvníky dané akce, ale i s přednášejícími samotnými. Účast na těchto setkáních je možná pouze na základě osobního pozvání zástupcem týdeníku Euro formou nepřenosné pozvánky pro jednu osobu. Průměrná účast je 80 osob.

Euro Business Club

Každý týden nový rozhovor, každý týden nová tvář a nové kontakty. Podělit se o to všechno mohou účastníci pravidelného Euro Business Clubu, kam jsou vždy zvány osobnosti jednotlivých čísel týdeníku Euro. Kromě nich nechybějí ani zajímaví představitelé byznys komunity, vrcholoví manažeři firem a zástupci podnikatelů a státní správy. Euro Business Club se koná devětkrát do roka a je koncipován jako neformální komorní setkání s průměrnou návštěvností 35 osob.

Euro Konference

Jedná se o odborné půldenní akce zaměřené na náročnější profesní témata. Na konferencích vystupují odborní přednášející, kteří mohou nabídnout zajímavé zkušenosti a nové poznatky. Účastníci tak mají možnost potkat se se zajímavými lidmi z oblasti ekonomiky, politiky či obchodu. Konference se účastní okolo 80 lidí.

Euro Regional

Odborný projekt umožňující setkání zástupců významných regionálních firem
s představiteli státní správy a samosprávy na pravidelné bázi nese název Euro Regional. Hlavním cílem projektu je řešení problémů podnikání v regionu a navázání obchodních kontaktů mezi hosty. Euro Regional je určen především pro ředitele nejvýznamnějších firem v regionu, podnikatele a politické špičky. Každá z akcí je určena pro 50 osob.

Přejít na web: http://setkani.euro.cz/

Obálka Euro setkání
 
 
 
Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X