Online tituly

Vydavatelství Mladá fronta patří po několika letech razantního růstu k největším hráčům na on-line trhu. Přinášíme široké portfolio on-line projektů, provozujeme 13 webů. Ceníky inzerce a technické specifikace získáte u jednotlivých online titulů.

SEGMENT EKONOMICKÝ

Naše ekonomické weby navštěvují uživatelé s vysokým životním standardem a rozhodovacími pravomocemi. Bonitní cílovou skupinu, která má potřebu a zájem vědět, lze oslovit právě v tomto segmentu našich webů.

Euro.cz

Internetové zpravodajství týdeníku Euro přináší nepřetržitý informační a dokumentační servis profesionálům v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě. Euro.cz je ekonomický webový deník, který zachycuje aktuální ekonomické zprávy a trendy.

Euro24

Informační služba Euro24 je denní, nezávislé a komplexní elektronické zpravodajství převážně ze světa českého byznysu, ekonomiky a politiky.

Finance.cz

Weby Finance.cz a Finance.sk patří v současné době mezi nejnavštěvovanější finanční servery na českém a slovenském internetovém trhu.

Profit.cz

S novou podobou tištěného Profitu přichází na online trh také zcela nový web Profit.cz. Web je zaměřený na manažery a střední management významných podniků ČR, podnikatele, jednatele a majitele malých a středních společností.
Web Profit.cz nabízí hlavní téma s důrazem na servisní a praktické informace.V dalších rubrikách vyzdvihuje osobité příběhy byznysmenů. Zprostředkováním zkušeností a praxe na trhu se vymezuje vůči jiným ekonomickým titulům.

Letenkylevne.cz

Web Letenkylevne.cz je určen zájemcům o výhodné cestování. Na jednom místě tu uživatelé najdou pravidelné tipy na výhodné nabídky letenek do nejrůznějších evropských i světových destinací, informace o nových linkách do České republiky a okolních zemí a jiné zajímavé aktuality z oblasti létání. Současně web zprostředkovává on-line prodej letenek, kde si během několika vteřin lze porovnat cenu letenky od nejrůznějších přepravců a rezervovat si tak nejlevnější let.

WEBY PRO FANOUŠKY

WoT.cz

Web WoT.cz vznikl v říjnu 2014 jako komunitní herní web, zaměřující se na zpravodajství z populárních online her World of Tanks, World of Warships, War Thunder a Armored Warfare. Stal se rychle největším projektem svého druhu v České republice a v prosinci 2015 překonal hranici 1 250 000 zobrazení.

Edna.cz

Web Edna.cz je určen pro fanoušky televizních seriálů, kteří vytvářejí většinu obsahu na webu. Návštěvnost Edna.cz dosahuje v sezoně 250 tisíc reálných návštěvníků a 10 milionů page views měsíčně.

NaSvah.cz

Denně společně s našimi partnery aktualizuje web NaSvah.cz sněhové podmínky, informace o stavu sjezdovek, ceníky, počty otevřených vleků či webkamery. V současné době poskytujeme údaje z více než 2 700 středisek po celém světě.

DALŠÍ ON-LINE PROJEKTY

Zdravotnictví a medicína.cz

Web ZdravotnictviAMedicina.cz jsou odborné webové stránky sdružující veškeré B2B zdravotnické tituly Mladé fronty a.s. Tento server je určen všem pracovníkům ve zdravotnictví, především lékařům, farmaceutům, manažerům nemocnic, zdravotním sestrám, studentům medicíny a dalším zástupcům středního zdravotnického personálu.

SestraRoku.cz

Ocenění Sestra roku je tradiční a prestižní událostí, která je koncipována jako poděkování sestrám a ostatním nelékařským zdravotnickým pracovníkům za jejich mimořádnou a zodpovědnou práci. Záštitu nad oceněním převzala MgA. Dagmar Havlová za Nadaci Dagmar a Václava Havlových VIZE 97, dále MZ ČR, MPSV ČR a primátorka hl. města Prahy. Odborným garantem soutěže je Česká asociace sester.

Kniha.cz

Internetové knihkupectví Kniha.cz nabízí kompletní sortiment knižního trhu ČR s více než 60 tisíci knih všech žánrů k osobnímu odběru na více než 500 výdejních místech.

BěhMf.cz

Speciální projekt Běh Mladé fronty je charitativní projekt, který usiluje o finanční podporu vybraným institucím.

Nestandardní formy inzerce na webech vydavatelství

Direct mail

Vyžádané reklamní sdělení umožňující přímé oslovení uživatelů webů vydavatelství Mladá fronta na základě jejich souhlasu
a osobních preferencí. Oblast zájmu si volí uživatel při registraci do služeb. Databáze nyní čítá více než 1 000 000 unikátních e-mailových adres.

Branding

Jedna z nejvýraznějších a nejefektivnějších forem reklamy.

VideoAd

Unikátní videoformát s vysokou kvalitou přehrávaného videa s možností umístění dalších odkazů v iframe okně pod videem (vč. měření).

Přejít na hlavní navigaci Přejít na obsah
Dialog
X