Moderní vydavatelství s tradicí
Vydavatelství Mladá fronta existuje na trhu od roku 1945 a své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji.
Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro - nejprodávanější titul soustředěný na byznys a byznysmeny v České republice. Vychází každé pondělí, v elektronické verzi již v pátek večer. Pod značkou Euro vychází i celá řada dalších specializovaných titulů. Týdeník Euro pravidelně vychází s lifestylovou přílohou Esence (6x ročně) a magazínem Hipster (4x ročně).Týdeník Euro vydává skupinu specializovaných ročenek - Top miliardáři, Top restaurace, Top advokátní kanceláře, Top Amazing Places, Top české pivo a Top podnikatelka.
Součástí týdeníku je i jeden z největších českých ekonomických webů Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také odborný web Finance a dalších jedenáct specializovaných online titulů především v segmentu zpravodajském, technologickém, transakčním, herním a zábavním, jejichž návštěvnost neustále roste. Vydavatelství Mladá fronta patří k významným hráčům na online trhu.
Odborné i společenské akce a projekty se pravidelně realizují pod značkou HUB. Všechny akce návštěvníkům umožňují osobně potkávat odborníky a potenciální obchodní partnery z oblasti byznysu, politiky a ekonomiky. Součástí činnosti HUBu se staly také všechny eventové aktivity v oblasti zdravotnictví. Desítky konferencí, kongresů a odborných akcí jsou určeny lékařům a specialistům ve zdravotnictví jako například konference Zdravotnictví, dále společenské akce, jako je Ples sester, a soutěž Sestra roku a Lékárník roku.
V roce 2010 byla založena divize Medical Services, která nabízí nejen kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, ale také tradiční a významné zdravotnické tituly a vydává i odborné oceňované knihy.
Součástí vydavatelství je i divize Knihy, jež na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů a patří tak mezi největší nakladatelství v zemi.
Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů divize Magazíny, především v segmentu auto-moto, a také sportovních a hobby magazínů.
V divizi Dětské tituly začal v roce 2017 vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík a o rok později časopis pro rodiče Maminčin Puntík. Od roku 2019 vychází časopis Tečka! pro děti od šesti do devíti let.
Od 1. ledna 2020 došlo k transformaci divizního řízení do produktové struktury. Vznikly čtyři silné pilíře společnosti: Knihy (pro širokou veřejnost a odborné tituly), Tištěné tituly (týdeník Euro, auto-moto, dětské a odborné časopisy), Online a Hub, v rámci nichž vydavatelství Mladá fronta sdílí unikátní know how, které má.
.