Praha 21. března 2012 – Slavnostní předání cen v rámci soutěže Agentura roku 2011, kterou už po třinácté vyhlašuje časopis o reklamě a médiích Strategie ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur (AKA), se uskuteční 29. března 2012 od 19 hodin v prostorách manéže Cirkus Cirkus Hagibor, Praha 10. Soutěž probíhá pod záštitou vydavatelského domu Mladá fronta a. s.
Soutěž Agentura roku je komplexní hodnocení mediálních a reklamních agentur, které se opírá o výsledky na domácích i zahraničních festivalech a soutěžích, o image agentury, tedy jak je agentura vnímána u odborné veřejnosti, a o výkonnost agentur, tedy rozsah produktových a značkových kampaní. Uvedené tři hodnocené kategorie mají stejnou relevanci pro celkové výsledky. Součet pořadí v každé kategorii určí finální pořadí nejúspěšnějších agentur roku 2011. Letos bude poprvé udělena cena v kategorii Cena redakce Strategie.
Průzkum v rámci soutěžní kategorie image provede společnost Millward Brown ve spolupráci se společností STEM/MARK. Data k sestavení žebříčku poskytla výzkumná agentura Kantar Media.
Kategorie ocenění
- Cena za úspěchy v soutěžích
- Cena za nejlepší image
- Skokan roku
- Mediální agentura roku 2011 – 3. místo
- Mediální agentura roku 2011 – 2. místo
- Mediální agentura roku 2011 – 1. místo
- Agentura roku 2011 – 3. místo
- Agentura roku 2011 – 2. místo
- Agentura roku 2011 – 1. místo
- Cena redakce Strategie
Při slavnostním ceremoniálu budou předány opět i ceny Best of Best, které vyhlašuje AKA. Best of Best je každoročně vyhlašovaný žebříček nejlepších jednotlivců v oblasti kreativity na základě úspěchů, kterých dosáhla jejich práce na mezinárodních i domácích soutěžích v uplynulém roce.
Oceněny budou následující profese
- Copywriter
- Art director
- Kreativní tým
- Kreativní ředitel
Celým galavečerem bude provázet již osvědčená moderátorská dvojice Michal Suchánek a Richard Genzer.