EURO RSCG zvítězilo v rámci reklamního trojboje jak v žebříčku reklamních soutěží, tak i ve výkonech vyjádřených mediálními útratami jeho klientů. V hodnocení zadavateli obsadilo druhé místo. Tuto disciplínu vyhráli celkově stříbrní Marci a patří jim tedy cena za vítězství v kategorii „Image“.
V reklamních soutěžích vyhrál již zmíněný absolutní vítěz Agentury roku 2006 – tedy EURO RSCG. Náleží mu tak cena za kreativitu. Ve druhé podsekci reklamních soutěží triumfovala agentura McCann-Erickson. Patří ji tak cena za efektivitu.
Hlavní cena Agentura roku 2006
• Zlato: EURO RSCG
• Stříbro: MARK/BBDO
• Bronz: Leo Burnett Advertising
Cena za image: MARK/BBDO
Cena za efektivitu: McCann-Erickson
Cena za kreativitu: EURO RSCG
Mediální agentura roku 2006
• 1. Mediaedge: CIA
• 2. OMD
• 3. Starcom MediaVest
Best of Best
Nejlepší kreativní ředitel
• 1. Dejan Stajnberger (Euro RSCG)
• 2. Martin Charvát (MARK/BBDO)
• 3. Lars Killi (McCann-Erickson)
Nejlepší copywriter
• 1. Vojtěch Untermüller (McCann-Erickson)
• 2. Lukáš Dlabaja (MARK/BBDO)
• 3. Jan Holeček (MARK/BBDO)
Nejlepší art director
• 1. Ondřej Karásek (MARK/BBDO)
• 2. Alla Havlíčková (McCann-Erickson)
• 3. Michal Kotulek (McCann-Erickson)
Nejlepší kreativní tým
• 1. Lukáš Dlabaja, Ondřej Karásek (MARK/BBDO)
• 2. Vojtěch Untermüller, Michal Kotulek (McCann-Erickson)
• 3. Pavel Brázda, Jan Tamchyna (MARK/BBDO)
Agenturou roku se stala reklamní agentura, která nasbírala nejvíce bodů z mezinárodních a tuzemských soutěží kreativity a efektivity reklamy, za výkonnost, která se odvíjí od loňských klientů agentury a jejich investic do reklamy, a také za výzkum mezi klienty (image). Ten provedly agentury STEMMARK a MILWARD BROWN. Osloveno bylo 300 největších zadavatelů reklamy.
Galavečer se konal v prostorách Kongresového centra Praha a programem provázela Ester Kočičková.