Agentura roku 2008 • Agentura roku 2008 – 1. cena
• Agentura roku 2008 – 2. cena
• Agentura roku 2008 – 3. cena
• Mediální agentura roku 2008 – 1. cena
• Mediální agentura roku 2008 – 2. cena
• Mediální agentura roku 2008 – 3. cena
• Cena za kreativitu
• Cena za efektivitu
• Cena za image
Ocenění získá agentura, která nasbírá nejvíce bodů z mezinárodních a tuzemských soutěží kreativity a efektivity reklamy, za výkonnost, která se odvíjí od loňských klientů agentury a jejich investic do reklamy, a také za výzkum mezi klienty (image). Výzkum provádějí renomované agentury Millward Brown a STEM/MARK. Osloveno bylo 300 největších zadavatelů reklamy v rámci ČR. Závěrečný výpočet výsledků realizuje Gordica Communication.
Při slavnostním ceremoniálu budou předány i ceny Best of Best, které vyhlašuje AKA s mediální podporou Strategie a Marketing magazine. Oceněny budou následující profese:
• Copywriter
• Artdirector
• Kreativní tým
• Kreativní ředitel
Best of Best je každoročně vyhlašovaný žebříček nejlepších jednotlivců v oblasti kreativity na základě úspěchů, kterých dosáhla jejich práce na mezinárodních i domácích soutěžích v uplynulém roce. Základem hodnocení jsou mezinárodní a domácí soutěže, rozdělené podle významu do několika kategorií, a pevně stanovený systém bodů, které se za ocenění v jednotlivých soutěžích získávají. Ze systému Best of Best vychází i Agentura roku.
Galavečerem bude provázet Richard Genzer a Michal Suchánek.