• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Vyhlášení výsledků jubilejního desátého ročníku Agentury roku 2008

Celkem budou udělena ocenění

Agentura roku 2008 • Agentura roku 2008 – 1. cena
• Agentura roku 2008 – 2. cena
• Agentura roku 2008 – 3. cena
• Mediální agentura roku 2008 – 1. cena
• Mediální agentura roku 2008 – 2. cena
• Mediální agentura roku 2008 – 3. cena
• Cena za kreativitu
• Cena za efektivitu
• Cena za image

Ocenění získá agentura, která nasbírá nejvíce bodů z mezinárodních a tuzemských soutěží kreativity a efektivity reklamy, za výkonnost, která se odvíjí od loňských klientů agentury a jejich investic do reklamy, a také za výzkum mezi klienty (image). Výzkum provádějí renomované agentury Millward Brown a STEM/MARK. Osloveno bylo 300 největších zadavatelů reklamy v rámci ČR. Závěrečný výpočet výsledků realizuje Gordica Communication.

Při slavnostním ceremoniálu budou předány i ceny Best of Best, které vyhlašuje AKA s mediální podporou Strategie a Marketing magazine. Oceněny budou následující profese:
• Copywriter
• Artdirector
• Kreativní tým
• Kreativní ředitel

Body podle Best of Best využívá i Agentura roku

Best of Best je každoročně vyhlašovaný žebříček nejlepších jednotlivců v oblasti kreativity na základě úspěchů, kterých dosáhla jejich práce na mezinárodních i domácích soutěžích v uplynulém roce. Základem hodnocení jsou mezinárodní a domácí soutěže, rozdělené podle významu do několika kategorií, a pevně stanovený systém bodů, které se za ocenění v jednotlivých soutěžích získávají. Ze systému Best of Best vychází i Agentura roku.

Galavečerem bude provázet Richard Genzer a Michal Suchánek.

083/490/po-adatel.jpg

zpět na výpis
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.