Praha 10. července 2014 – Vydavatelství Mladá fronta posiluje. Od července převzalo od společnosti Burda Praha vydavatelská práva měsíčníku Betynka, včetně jeho webových stránek. Portfolio Mladé fronty se tak rozrostlo o další titul orientovaný na nastávající matky a rodiče malých dětí. Tímto pokračuje konsolidace na českém vydavatelském trhu. Vydavatelé se tak nadále zaměřují na určitý segment svého portfolia.
Vydavatelství Mladá fronta převzetím titulu a jeho redakce rozšiřuje své dosavadní portfolio. V tomto segmentu bylo prozatím zastoupeno oblíbeným časopisem Maminka. „Tato oblast je pro nás jednou z těch, ve kterých chceme expandovat. Jsem rád, že se nám podařilo získat tak silnou značku, jako je Betynka a stát se tak absolutním lídrem na trhu titulů pro rodiče,“ řekl David Hurta, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta. Čtenost obou titulů dosahuje nyní 201 000 čtenářů (zdroj: Media projekt, Q4 2013 – Q1 2014). „Oba tituly, časopisy i weby Maminka a Betynka, chceme vedle sebe dále rozvíjet,“ dodal. Jednatelka společnosti Burda Praha, Petra Fundová říká: „Jsme rádi, že titul Betynka předáváme v dobré kondici, vydavatelství Burda Praha se nadále chce soustředit na lifestylový segment.“ První číslo připravené stávající redakcí pod novým vydavatelem vyjde 23. července 2014. Rozsah časopisu je 148 stran. Betynka poradí podrobně a rozsáhle o všem, co nastávající rodiče, stejně jako rodiče malých dětí i školáků, chtějí vědět, co je zajímá o zdraví, výchově, učení, psychologii a všem, co se dětí a života rodiny týká.